„500 Forever Young Tour” dociera do Hiszpanii

LeadPhoto „500 Forever Young Tour” dociera do Hiszpanii
Po Włoszech, Francji i Niemczech, „500 Forever Young Tour” dociera do Hiszpanii, by uczcić 60. urodziny Fiata 500. Nadal trwa objazdowa impreza, która przemierza Europę, gromadząc miłośników i kolekcjonerów Fiatów 500 w każdym wieku.
Content

„500 Forever Young Tour" stanowi element projektu, którym marka Fiat świętuje 60-lecie powstania Fiata 500. Dzięki specjalnej scenografii oraz aktorom i statystom, odwiedzane miejsca zostały zaaranżowane na miasta lat 60. XX w.

Hiszpański etap odbył się 22 czerwca, w sercu Madrytu, w okolicach Calle Jorge Juan. Strefa, zlokalizowana w dzielnicy Salamanca, dokładnie w pobliżu Miglio d’Oro stała się popularną ulicą pełną restauracji i modnych butików. Na Calle Jorge Juan od strony Calle de Serrano można było podziwiać „corner sixties” poświęcony Fiatowi 500.

Wzornictwo oraz bycie „trendy” to sekrety sukcesu i wiecznej młodości Fiata 500. Pojazd doskonale wpisuje się w krajobraz tętniących życiem uliczek dzielnicy. Gwiazdą wydarzenia była seria specjalna, debiutująca w dwubarwnej kolorystyce o nazwie „Dolcevita", w której trójwarstwowy biały lakier zestawiony jest z pastelowym kolorem kości słoniowej.

Fiat 500 jest liderem sprzedaży w 9 krajach, a na podium w 7 innych i od dziesięciu lat utrzymuje ten sam udział w rynku. Tę międzynarodową popularność kultowego Fiata widać w dzielnicy Jorge Juan. To właśnie tutaj swoją siedzibę miał Hiszpański Instytut Geograficzny, a ze względu na relację z Mariną oraz wielkimi odkrywcami, obszar ten od zawsze uznawany był za jeden z najbardziej kosmopolitycznych w Madrycie. Ponadto, wraz z otwarciem się gospodarki hiszpańskiej w latach 60. i 70., najważniejsze międzynarodowe marki modowe znalazły tu miejsce dla swoich butików. Do dzisiaj Jorge Juan to okolica malowniczych uliczek z klasycystycznymi kamienicami, w którą idealnie wtapia się Fiat 500, współgrając z elegancją sklepów oraz sielankowością restauracji.

Oprócz ikony, publiczność mogła podziwiać także model 124 Spider America, z limitowanej serii 124 egzemplarzy, utrzymanej w stylu i wzornictwie 124 Sport Spider America. Ta ekskluzywna wersja została stworzona na bazie Lusso, najbogatszej wersji wyposażenia gamy 124 Spider i występuje również w kolorze brązowym Magnetico. We wnętrzu każdego egzemplarzu samochodu umieszczono numerowaną tabliczkę oraz świadectwo autentyczności.

Sukces odniesiony również podczas ostatniego etapu „500 Forever Young Tour” rozpoczyna odliczanie do obchodów 4 lipca, kiedy to Fiat 500 „zdmuchnie” 60 świeczek z okazji swoich urodzin. 

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!