911 Turbo i Turbo S w wersji Cabrio

LeadPhoto 911 Turbo i Turbo S w wersji Cabrio
Jak deklaruje producent nowe 911 Cabrio po założeniu dachu, linią nadwozia, jeszcze bardziej odpowiada wersji coupe.
Content

To co najważniejszy w nowych wersjach to serce bijące na tylnej osi pojazdu. W obu przypadkach pojemność wynosi 3.8 litra a moc to odpowiednio 520 KM dla wersji Turbo i 40 więcej w przypadku wersji Turbo S. Pomimo zastosowania magnezowej ramy dachu nie udało się uniknąć zwiększenia wagi. Odbija się to na osiągach auta, ale w sposób trudny do wychwycenia z perspektywy kierowcy. Prędkość maksymalna jest mniejsza niż w coupe o odpowiednio 1 i 4 km/h i wynosi dla obu wersji 314 km/h.

Na uwagę zasługuje fakt, że dach można składać i rozkładać również w czasie jazdy, pod warunkiem nie przekraczania w tym momencie prędkości 50 km/h. Jak deklaruje producent średnie zużycie paliwa powinno wahać się w okolicy 10 l/100 km. Jednak korzystając z pełnego potencjału należy się liczyć z wynikami wielokrotnie wyższymi. Skrzynia biegów to dobrze znana dwusprzęgłowa PDK (Porsche Doppelkupplungsgetriebe).

Nowy model po raz pierwszy będzie można obejrzeć na Auto show w Los Angeles 20 listopada, a w salonach pojawi się już na początku 2014 r., aby stać się jego szczęśliwym posiadaczem trzeba wysupłać z kieszeni co najmniej 175 tys. Euro.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!