Koszulka, w charakterystycznych czerwono-czarnych kolorach, została wybrana w głosowaniu, w którym wzięli udział wybrani przedstawiciele kibiców Eintrachtu. Pasy umieszczone są zarówno z przodu, jak i z tyłu czerwono-czarnego trykotu Eintrachtu. Na koszulkach używanych podczas spotkań wyjazdowych zastosowano po raz pierwszy biało-czarną kolorystykę. Z hasłem „bez serca bylibyśmy jedynie maszynami", również Alfa Romeo pojawia się na wewnętrznej stronie koszulki. Zresztą, w przyszłości również na samochodach Alfa Romeo pojawi się symbol Eintrachtu: są właśnie przygotowywane propozycje produktu w celu uczczenia tej współpracy.
Nie tylko piłka nożna z drużyną Bundesligi i zespołami młodzików, ale również wiele innych dyscyplin sportowych uprawianych w ośrodku sportowym Eintracht Frankfurt, będzie wspieranych przez Fiat Group Automobiles Germany AG (FGA), nowego głównego sponsora na najbliższe trzy lata.
Wiele wspólnych punktów łączy tych dwóch partnerów: siedziba niemieckiego oddziału Fiat Group Automobiles Germany AG (FGA) znajduje się między Commerzbank-Arena, siedzibą Eintrachtu Frankfurt Fußball AG, a ośrodkiem sportowym Riederwald, gdzie znajduje się klub Eintracht Frankfurt e.V.
Innym wspólnym punktem między Alfą Romeo a drużyną niemiecką jest Mediolan: miasto, z którego wywodzi się marka Alfa Romeo jest miastem partnerskim Frankfurtu nad Menem. I nie tylko. Alfa Romeo i Eintracht z pasją i determinacją stawiają czoła każdemu wyzwaniu, wiedząc, że nie istnieją przeszkody nie do pokonania: niemiecka drużyna udowodni to w tym sezonie w rozgrywkach krajowych i europejskich, marka Alfa Romeo zrobi to samo w tym roku, wprowadzając plan globalnego rozwoju, dzięki któremu znajdzie się w samym sercu rynku Premium.
Źródło: Fiat