Audi City Warszawa: w stolicy ruszył wirtualny salon Audi

LeadPhoto Audi City Warszawa: w stolicy ruszył wirtualny salon Audi
Londyn, Paryż, Berlin, Pekin, Istambuł, Moskwa, a teraz Warszawa. 8 października, przy stołecznym Placu Trzech Krzyży, ruszył pierwszy w naszym kraju salon Audi City. Ten istniejący w rzeczywistości, a mimo to wirtualny salon, prezentuje w cyfrowej formie całą paletę modelową niemieckiej marki, a dodatkowo zapewnia osobistego doradcę i obsługę na najwyższym poziomie.
Content

Na Placu Trzech Krzyży
Miejsca, w których salony Audi City witają swych gości, to absolutny przełom jeśli chodzi o sprzedaż samochodów. To najbardziej prestiżowe lokalizacje w centrach światowych metropolii – w przypadku Warszawy jest to Plac Trzech Krzyży. Na niedużej powierzchni salonu prezentowane są wszystkie modele znajdujące się w gamie sprzedażowej Audi. Prezentacja jest cyfrowa, wirtualna, choć dzięki nowoczesnej technice poczuć się można, jakby oglądało się prawdziwy samochód.   

Motoryzacyjny świat szybko się zmienia, a wraz z nim zmieniają się oczekiwania i potrzeby ludzi związane z kupnem samochodu segmentu premium. Dziewięciu na dziesięć klientów chcących dziś kupić nowe auto najpierw zasięga informacji o nim w internecie - mówi Przemysław Schwarz – dyrektor marketingu Audi w Polsce. Oceny produktów i marek w sieciach społecznościowych, są dziś jednym z najważniejszych źródeł pozyskiwania informacji, a ich forma i ilość są właściwie nieograniczone.    

530 metrów kwadratowych
Warszawski salon Audi City to dwa piętra o łącznej powierzchni 530 m2. Centralnym elementem salonu są dwa specjalne pomieszczenia, tzw. Customer Private Lounge i jedna otwarta przestrzeń – Customer Lounge, w których zamontowano ekrany o przekątnej 98 cali z funkcjonalnością wirtualnej rzeczywistości (VR), na których klienci, mając do wyboru miliony możliwości, mogą skonfigurować samochód swoich marzeń. Na ekranach wyświetli się wtedy prawie identyczny z rzeczywistym obraz wymarzonego Audi. Nawet najdrobniejsze szczegóły wyposażenia są pokazywane w najwyższej rozdzielczości.  

W warszawskim salonie Audi City istnieje również możliwość obejrzenia realnego samochodu marki Audi. Specjalne miejsce przeznaczyliśmy na wystawienie trzech, czterech pojazdów symbolizujących całą gamę aut z czterema pierścieniami w logo, również tych spod znaku Audi Sport i Audi e-tron – podkreśla Schwarz. Dodatkowo, na dwóch „video ścianach”, z których każda składa się z dziewięciu 55-calowych ekranów, wyświetlane będą materiały dotyczące najnowszych modeli Audi.   

Lider w cyfrowej sprzedaży
Audi, to światowy pionier cyfrowej sprzedaży samochodów segmentu premium. Pierwsze Audi City powstało w roku 2012 w Londynie, a następne, w kolejnych latach uruchamiane były w Pekinie, w Berlinie, Paryżu, Stambule, w Moskwie, a teraz w Warszawie. Koncepcja Audi City jest kluczowym dla koncernu z Ingolstadt laboratorium prowadzonych wirtualnie działań sprzedażowych. Zarządzaniem Audi City zajmie się Porsche Inter Auto – spółka prowadząca dwa salony Audi w Warszawie – Porsche Połczyńska i Audi Centrum Warszawa Okęcie.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!