Audi on demand wchodzi do Wielkiej Brytanii

LeadPhoto Audi on demand wchodzi do Wielkiej Brytanii
Po zgromadzeniu pozytywnych doświadczeń w Azji, Audi rozszerza zasięg swych usług mobilności również na Europę. Usługa Audi on demand zaczęła właśnie działać w Wielkiej Brytanii, a pierwsze jej stacje uruchomiono w Manchesterze, Edynburgu i w Glasgow. Po raz pierwszy w Europie salony dealerskie Audi w tych miastach stały się nie tylko punktami sprzedaży, ale również miejscami kontaktu dla klientów zainteresowanych usługą Audi on demand. Audi planuje implementację takiej koncepcji również w innych miastach Zjednoczonego Królestwa, jeszcze przed końcem tego roku.
Content

Audi na jeden dzień
Po raz pierwszy w historii swej obecności na Wyspach, Audi zaproponowało swym klientom bardzo elastyczny i łatwy dostęp do mobilności segmentu premium. W trzech różnych miastach – Manchesterze, Edynburgu i w Glasgow, klienci mogą w ramach puli dostępnych modeli wybrać preferowane przez siebie Audi, zarezerwować je przez internet lub za pośrednictwem smartfona, a potem już tylko cieszyć się cyfrową ofertą typu all-inclusive. Samochód można wynająć na minimum jeden, a maksimum na 28 dni. Cena za wynajęcie obejmuje pełen pakiet serwisowy z nielimitowanym przebiegiem oraz pełen pakiet ubezpieczeniowy. We wszystkich trzech miejscach samochody wynająć można również zamawiając je z zagranicy. 

Integracja z salonami dealerskimi
Cechą wyróżniającą tę usługę na terenie Wielkiej Brytanii jest jej integracja z działaniem salonów dealerskich. W ten sposób, po raz pierwszy w Europie, salony czterech pierścieni stały się punktami odbioru wybranych w usłudze Audi on demand samochodów, a partnerzy Audi czerpią zyski z dobrodziejstw nowej, cyfrowej ery biznesowej. Klienci prosto i szybko zamawiają wybrane auto na stronie internetowej albo przez aplikację na smartfona, a następnie odbierają je bezpośrednio w salonie Audi w jednym z trzech miast.  

Audi on demand – Tokio, Pekin i San Francisco
Usługa Audi on demand jest obecnie dostępna w Pekinie, w Hongkongu, w San Francisco, w Singapurze, w Tokio i w Monachium. Dzięki rozwijaniu takiej koncepcji, koncern z Ingolstadt stał się pierwszym producentem branży motoryzacyjnej wdrażającym konsekwentnie strategię mobilności premium. Pod nazwą Audi on demand kryje się cała gama oferowanych przez markę usług kreujących połączenia pomiędzy sprzedażą samochodów nowych, samochodów używanych oraz działań posprzedażnych. 

Jeszcze we wrześniu, na terenie Wielkiej Brytanii uruchomione zostaną dwie kolejne stacje Audi on demand: w Newcastle i w Birmingham. Do końca roku usługa obejmie inne duże miasta Zjednoczonego Królestwa, w tym również Londyn.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!