i3 jak butikowy hotel
BMW i3 jest od siedmiu lat wizytówką firmy w zakresie elektrycznej jazdy, zrównoważonego rozwoju i łączności w ruchu miejskim. Jest też najlepiej sprzedającym się na świecie pojazdem elektrycznym w segmencie kompaktowych aut premium. BMW i3 Urban Suite pokazywane na najbliższych targach CES w Las Vegas ma być okazją doświadczenia mobilności w całości dostosowanej do indywidualnych potrzeb pasażerów.
W tym celu standardowe BMW i3 zostało z wyjątkiem fotela kierowcy i deski rozdzielczej całkowicie przeprojektowane, tak aby wnętrze miało atmosferę przypominającą butikowy hotel. Celem było stworzenie miejsca zapewniającego pasażerom dobre samopoczucie, miejsca, w którym chce się przebywać – aby odpocząć, cieszyć się rozrywką na pokładzie albo pracować w miłej atmosferze.
Ma to zapewniać m.in. duży, wygodny fotel z podnóżkiem, szybkie połączenie 5G z internetem, wyświetlacz rozkładany z podsufitki oraz osobista strefa dźwięku.
Samochód jest również oparty na koncepcji odpowiedzialnego korzystania z zasobów obejmującej nie tylko napęd wolny od lokalnej emisji spalin, ale także dobór materiałów i procesów produkcyjnych. Zastosowano w nim materiały z recyklingu, certyfikowane drewno, skórę garbowaną liśćmi drzewa oliwnego i dywaniki z materiałów nadających się do recyklingu.
BMW i3 Urban Suite na żądanie
Na potrzeby targów CES flota konwencjonalnych BMW i3 została przebudowana w Monachium do wersji Urban Suite i wysłana do Las Vegas, gdzie porusza się w ruchu miejskim. Specjalna aplikacja pozwala w prosty sposób zamówić jedno z BMW i3 Urban Suite, które zawiezie zamawiającego do wybranego celu.