BMW i3 zwiększa zasięg

LeadPhoto BMW i3 zwiększa zasięg
BMW i rozszerza ofertę w zakresie kompaktowych samochodów elektrycznych BMW i3 i wprowadza latem dodatkową wersję z akumulatorem o znacznie większej pojemności. Większa gęstość energii ogniw litowo-jonowych daje w BMW i3 (94 Ah) pojemność 33 kWh i to przy identycznych rozmiarach akumulatora. Umożliwia to zwiększenie zasięgu w cyklu NEDC o niemal 50 procent. Zamiast 190 km można teraz pokonać 300 km. W codziennej eksploatacji, przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych i korzystaniu z klimatyzacji lub ogrzewania, możliwy jest zasięg do 200 km na jednym ładowaniu. Osiągi tego auta o mocy 170 KM pozostają niemal niezmienione.
Content

BMW i rozszerza ofertę w zakresie kompaktowych samochodów elektrycznych BMW i3 i wprowadza latem dodatkową wersję z akumulatorem o znacznie większej pojemności. Większa gęstość energii ogniw litowo-jonowych daje w BMW i3 (94 Ah) pojemność 33 kWh i to przy identycznych rozmiarach akumulatora. Umożliwia to zwiększenie zasięgu w cyklu NEDC o ponad 50 procent. Zamiast 190 km można teraz pokonać 300 km. W codziennej eksploatacji, przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych i korzystaniu z klimatyzacji lub ogrzewania, możliwy jest zasięg do 200 km na jednym ładowaniu. Osiągi hybrydowego synchronicznego silnika elektrycznego o mocy 170 KM pozostają niemal niezmienione, BMW i3 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,3 s. Tym samym BMW i3 jest najbardziej sportowym, a przy zużyciu energii wynoszącym 12,6 kWh/100 km (NEDC) jednocześnie najbardziej oszczędnym samochodem elektrycznym w swoim segmencie. Oferowane od ponad dwóch lat BMW i3 z akumulatorem o pojemności 60 Ah pozostaje w ofercie. Obie wersje akumulatorowe będą też nadal oferowane w wariancie z Range Extenderem, dwucylindrowym silnikiem benzynowym, który podczas jazdy utrzymuje poziom naładowania akumulatora, zapewniając dodatkowe 150 km zasięgu (BMW i3 (94 Ah) / BMW i3 (60 Ah). Zużycie paliwa w cyklu mieszanym:  w wersji z range extenderem wynosi 0,6 l/100 km plus zużycie energii w cyklu mieszanym: 11,3 / 13,5 kWh/100 km a emisja CO2 w cyklu mieszanym wynosi 12 / 13 g/km) . W ten sposób paleta modeli najczęściej sprzedawanego na świecie samochodu elektrycznego premium w tym segmencie obejmować będzie cztery wersje. Wraz z wprowadzeniem BMW i3 (94 Ah) BMW i oprócz dodatkowych opcji wyposażenia oferuje również nowe, mocniejsze stacje ładowania do przydomowych garaży. Poza tym dzięki modularnej i elastycznej konstrukcji BMW i3 klienci mogą doposażyć swój samochód z pierwszą generacją akumulatorów w nowy typ baterii.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!