Przez trzy tygodnie BMW będzie zapraszać do świata estetyki, perfekcji i kunsztu rzemieślniczego. Na odwiedzających czekać będzie m.in. możliwość zapoznania się z jakością i stylistyką samochodów BMW prezentowanych na przykładzie ekskluzywnego modelu BMW M760Li xDrive. Ekspozycja BMW Individual przybliży możliwości personalizacji auta pod katem osobistych preferencji. Wieczorami odbywać się będą warsztaty i degustacje, m.in. kurs kaligrafii organizowany we współpracy z marką Montblanc, warsztaty zapachowe realizowane wraz z marką Dior oraz konferencja poświęcona inwestowaniu w dzieła sztuki, której patronować będzie Noble Bank. Pawilon będzie działał do 1 kwietnia.
BMW Luxury Excellence Pavilion jest wyrazem nowego podejścia do standardu obsługi oraz sposobu dotarcia do klientów.
Ta nowatorska koncepcja pozwala nam być tam, gdzie są nasi klienci. Jest dla marki BMW miejscem prezentacji jej wizji luksusu, wyjaśnia Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW. Forma pawilonu, jego nowoczesna architektura, najwyższa jakość i charakter premium wyznacza nowe wzorce – dokładnie tak, jak oczekuje się tego w klasie samochodów luksusowych.
Pawilon zaprojektowano w stylu klasycznej moderny, jego bryła jest lekka i elegancka.
Elementy wyposażenia pochodzą ze znanych pracowni designu, m.in. od iGuzzini, Fernando Forero, Fendi, Luca Stand Hight.
Po Warszawie ekspozycja zagości również w innych miejscach na całym świecie. Zaplanowane są już prezentacje m.in. w Moskwie we współpracy ze słynnym Teatrem Bolszoj, w Petersburgu przy okazji Białych Nocy, w Porto Cervo na Sardynii, w Toronto podczas Festiwalu Filmowego TIFF i w Singapurze w Marina Sands Bay.