BMW M2 rodem z Need For Speeda

LeadPhoto BMW M2 rodem z Need For Speeda
Na Festiwalu Prędkości w Goodwood BMW zaprezentowało samochód M Performance Parts Concept bazujący na modelu M2. Auto zwraca uwagę bardziej muskularnym wyglądem, waży o ponad 60 kg mniej od zwykłego M2, zostało ulepszone aerodynamicznie i wygląda jak rodem z gry komputerowej.
Content

Czarny lakier i złote akcenty
BMW M Performance Parts Concept pomalowano lakierem w kolorze nazwanym przez BMW „mroźnym czarnym” i dodatkowo pokryto złotym foliowaniem M Performance z napisami. Wewnątrz auta znalazły się alcantara, karbon i złote akcenty. Projekt powstał przy współpracy z BMW M GmbH, którego doświadczenie w wyścigach wykorzystane było przy projektowaniu wszystkich części M Performance.

Karbon na zewnątrz
Koncept wyposażono w dostępne wcześniej części M Performance, a także elementy koncepcyjne, które mają wkrótce trafić do sprzedaży. Wiele części wykonano z popularnego w sportach motorowych karbonu. Rezultatem tego jest mniejsza masa samochodu.

Z włókna węglowego wykonano m.in. atrapę chłodnicy ze złotymi akcentami, maskę silnika o osiem kilogramów lżejszą od standardowej, o trzy kilogramy lżejsze błotniki, przednie i boczne lotki czy dach lżejszy o kolejne sześć kilogramów. Auto otrzymało również zestaw kół z 19-calowymi kutymi obręczami w złotym malowaniu i oponami semi slick, karbonową pokrywę bagażnika i tylny dyfuzor z tego samego materiału. Wszystkie elementy są oczywiście lżejsze od standardowych.

…i we wnętrzu
Wnętrze BMW M Performance Parts Concept wyróżniają kolejne elementy z włókna węglowego,  alcantary oraz kontrastujące złote szwy. W środku znalazły się nowe sportowe fotele M Performance z karbonu z kontrastującymi przeszyciami. Również tylne siedzenia są lżejsze i zmniejszają masę pojazdu o kolejne 13 kilogramów. Karbon i alcantarę łączą również listwy ozdobne M Performance.

Sportowy charakter ma także kierownica ze złotym szwem, pokryta alcantarą. Połączenie karbonu i alcantary można znaleźć również na karbonowej dźwigni hamulca ręcznego.

Układ jezdny z regulacją dobicia i odbicia
BMW M Performance Parts Concept wyposażono w układ jezdny M Performance. Zawieszenie typu coilover umożliwia obniżenie prześwitu o maks. 20 mm, a amortyzacja jest regulowana niezależnie i ma 12 różnych stopni dobicia i 16 stopni odbicia. Sprężyny układu, podobnie jak zaciski  są lakierowane na czarno. Dodatkowo masę auta obniża lżejszy o 14 kg akumulator.

Niektóre elementy, które znalazły się na pokładzie BMW M Performance Parts Concept są już dostępne w sprzedaży, natomiast pozostałe mają wkrótce do niej trafić.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!