Nowe BMW M760Li xDrive podnosi poprzeczkę w segmencie luksusowych sedanów sportowych jako flagowy wariant BMW serii 7. Pierwszy w historii 12-cylindrowy silnik benzynowy M Performance TwinPower Turbo generuje moc 441 kW/600 KM[1] i rozpędza się od 0 do 100 km/h / 62 mph w 3,9 sekundy* (łączne zużycie paliwa 12.6 l/100 km [22.4 mpg imp]; łączna emisja C02; 294 g/km)[2]. Oznaczenie nowego modelu iPerformance, które zostanie nadane wszystkim hybrydom BMW typu plug-in w lipcu 2016 roku, to widoczne odzwierciedlenie transferu technologii BMW i do rdzennej marki BMW. Na początku będzie ono widoczne na hybrydach plug-in BMW serii 7, np. na BMW 740e iPerformance. Modele iPerformance skorzystają z transferu wiedzy technicznej w zakresie silników elektrycznych, ogniw akumulatorów i elektronicznych systemów sterowania. Widoczne oznaczenia to logo BMW i na przednim panelu bocznym, niebieskie elementy w stylu BMW i na atrapie chłodnicy i piastach kół, jak również logo eDrive na słupku tylnym. Klienci mogą także skorzystać z produktów i usług BMW i oraz 360° ELECTRIC, w tym z BMW i Wallbox.
Nowe BMW M2 wchodzi na scenę z częściami BMW M Performance Parts. Szeroka gama komponentów dostępna dla kompaktowej, sportowej maszyny poprawia jej dynamikę i indywidualizuje design.
BMW i prezentuje specjalną edycję BMW i8 Protonic Red Edition, podkreślając swój sukces na różnych frontach. BMW i osiągnęło obecność rynkową nieporównaną z jakimkolwiek innym producentem samochodów elektrycznych, oferując światu jedyne auto w kształcie BMW i[3] o uwierzytelnionym śladzie węglowym.
BMW ConnectedDrive przedstawia inteligentną funkcję wyszukiwania On-Street Parking Information, która pomaga kierowcom szybciej zlokalizować wolne miejsca parkingowe oraz inne usługi.
[1] Dane dotyczące działania.
[2] Dane dotyczące zużycia paliwa są tymczasowe, obliczone na podstawie cyklu testowego ECE i mogą różnić się w zależności od formatu opon.
[3] Certyfikowany przez TUV SUD.