BMW na dużym ekranie

LeadPhoto BMW na dużym ekranie
BMW Group ogłosiła swój udział jako partner motoryzacyjny w najnowszej części serii filmów akcji Mission: Impossible – Fallout wyprodukowanej przez Paramount Pictures i Skydance Media. Film wejdzie do kin na całym świecie 27 lipca. BMW jest partnerem kultowej serii filmów już od 2011 roku i po raz kolejny wspiera najnowszą część całym szeregiem pojazdów i globalną kampanią marketingową. Oprócz nowego BMW M5 zespół agentów wspiera szereg innych modeli, takich jak BMW serii 5 Limuzyna (1986), serii 7 Limuzyna i R nineT Scrambler.
Content

Najnowsze modele
M5 wyposażone w charakterystyczne części M Performance, takie jak czarna atrapa chłodnicy i karbonowe lusterka zawiera potężny silnik V8 biturbo z technologią TwinPower Turbo o pojemności 4,4 l i mocy 441 kW / 600 KM oraz nowo opracowany napęd na cztery koła M xDrive. W kilku kluczowych scenach filmu występuje BMW R nineT Scrambler, wykonując z zawrotną prędkością ryzykowne manewry podczas szalonej pogoni po Paryżu. Swój występ ma również historyczna limuzyna z 1986 r..

W ramach współpracy z Paramount Pictures globalna kampania marketingowa BMW Mission to Thrill obejmuje reklamy telewizyjne prezentujące różne modele pojazdów, reklamy drukowane oraz reklamy w mediach cyfrowych. Kampanię uzupełniają inne działania, takie jak akcje w sieci dealerskiej BMW.
BMW i ,Mission: Impossible’ to doskonałe zestawienie. Jesteśmy dumni z naszej wieloletniej współpracy z Paramount Pictures, a także z faktu, że możemy po raz kolejny wzbogacać tę słynną serię filmów o nasze samochody i motocykle - mówi Uwe Dreher, szef komunikacji marki. 

Zapowiedzi przyszłych technologii
Współpraca BMW z Paramount Pictures w ramach serii Mission: Impossible sięga 2011 roku i przyniosła już kinomanom kilka znanych momentów w historii kina. Firma BMW zawsze wychodziła przy tym poza zwykłe lokowanie produktu, pokazując wizje przyszłości i technologie jutra, które wspierały agentów IMF w ich misjach. Pamiętny jest na przykład występ samochodu koncepcyjnego BMW i Vision Dynamics, który w Mission: Impossible – Phantom Protocol w 2011 roku zapowiadał sportową hybrydę i8 i takie technologie jak wyświetlacz Head-Up czy aktywne wykrywanie pieszych. W 2015 r. wyszedł film Mission: Impossible – Rogue Nation, w którym M3 pokazało jedną z nielicznych akrobacji w historii kina wykonanych tyłem. Dzięki funkcji otwierania odciskiem dłoni filmowe auto po raz kolejny pokazało zapowiedź technologii przyszłości. Czy i w tej części BMW zdradzi swoje koncepcje?

 

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!