BMW serii 3 z extra doładowaniem

LeadPhoto BMW serii 3 z extra doładowaniem
Wraz z rozszerzeniem oferty silników o napęd hybrydowy plug-in kluczowe cechy nowego BMW serii 3 limuzyny zyskują dodatkową, niezwykle przyszłościową formę. Zasięg w trybie elektrycznym został zwiększony w porównaniu z poprzednim modelem o ponad 50 procent. Teraz bez uruchamiania silnika benzynowego można przejechać nawet 66 km*. Zużycie paliwa w porównaniu z poprzednim modelem jest niższe o ponad 15 procent i wynosi 1,9-1,6 l/100 km.
Content

Napęd hybrydowy plug-in obejmuje czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo o pojemności 2,0 l i mocy 184 KM oraz silnik elektryczny o mocy 113 KM. Maksymalny moment obrotowy obu jednostek wynosi 420 Nm.

XtraBoost, jak w filmie

Absolutną nowością w nowym BMW 330e Limuzyna jest oferowana standardowo funkcja XtraBoost zapewniająca maksymalną dynamikę jazdy. Można ją szybko aktywować, włączając tryb SPORT przełącznikiem właściwości jezdnych. XtraBoost przy dużym obciążeniu zwiększa na 10 sekund moc o dodatkowe 40 KM. BMW podaje, że po raz pierwszy ich model hybrydowy ma sportową i jednocześnie precyzyjną charakterystykę pedału gazu, a także specjalny program zmiany biegów 8-stopniowej skrzyni Steptronic z hamującą redukcją biegów.

BMW wysłało nam informacje o spontanicznie działającej funkcji XtraBoost , która teraz ma zapewniać znacznie bardziej intensywne przyspieszenie niż przy konwencjonalnie napędzie o porównywalnej mocy silnika. Jeśli na przykład kierowca przy prędkości 20 km/h nagle wciśnie gaz do oporu, nowe BMW 330e Limuzyna już po jednej sekundzie przyspieszy około dwukrotnie szybciej niż pojazd z silnikiem spalinowym, co po trzech sekundach daje przewagę o jedną długość pojazdu. Z funkcji XtraBoost można korzystać aż do osiągnięcia minimalnego poziomu naładowania akumulatora wysokonapięciowego.

BMW 330e ma przyspieszać od 0 do 100 km/h w 5,9 s. Maksymalna prędkość to 230 km/h.

Na prądzie do 140 km/h.

W trybie HYBRID nowe BMW 330e może poruszać się w trybie wyłącznie elektrycznym z prędkością do 110 km/h – o 30 km/h szybciej niż jego poprzednik. W trybie ELECTRIC jazda bez lokalnej emisji spalin jest możliwa nawet przy prędkości do 140 km/h – wcześniej 120 km/h. Wyposażenie nowego BMW 330e specyficzne dla pojazdów hybrydowych obejmuje standardowo akustyczne ostrzeganie pieszych. Podczas jazdy w trybie elektrycznym zewnętrzne głośniki emitują dźwięk stworzony specjalnie do zelektryfikowanych modeli BMW. Dźwięk przy niskich prędkościach sygnalizuje obecność samochodu, nie pogarszając komfortu akustycznego osób przebywających w jego wnętrzu.

Latem 2020 r. technologia napędowa zaprezentowana w modelu hybrydowym plug-in nowej sportowej limuzyny będzie dostępna również w nowym BMW 330e Touring. Tym samym napęd hybrydowy plug-in pojawi się po raz pierwszy w BMW Touring. Wraz z nową pozycją w ofercie BMW konsekwentnie kontynuuje ofensywę modelową samochodów z napędem elektrycznym.

 

Jeszcze nie znamy ceny nowego BMW 330e Limuzyna.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!