Brązowe Effie: prestiżowa nagroda dla marki Škoda

LeadPhoto Brązowe Effie: prestiżowa nagroda dla marki Škoda
23 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie ogłoszono tegoroczne wyniki konkursu Effie, którego celem jest wybór najbardziej efektywnych kampanii reklamowych. Podczas XVIII Gali Effie Awards wręczono 54 statuetki w 22 kategoriach.
Content

Prestiżowa, brązowa statuetka Effie w kategorii "Motoryzacja" została przyznana za kampanię „ŠKODA z Pakietem Przeglądów w standardzie”. Nagrodzona kampania realizowana była w telewizji, radio, w prasie, w działaniach display i vod.
 
Oferta marki ŠKODA, której dotyczyła kampania była rewolucyjna na polskim rynku. Wprowadziła bowiem wygodę i korzyści dla klientów na zupełnie nowy poziom -  możliwość darmowego odbycia w dowolnym z autoryzowanych serwisów na terenie całego kraju, obowiązkowego serwisowania samochodu przez pierwsze cztery lata lub 60 tys. kilometrów.
 
Kampanię zrealizowały agencja OPCOM i dom mediowy MediaCom.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!