Blog dostępny jest pod adresem www.CarAtelier.pl. Nazwa pochodzi od słów Car – samochód i atelier – warsztat.
Blog nie jest informatorem dla mechaników ani dla miłośników techniki motoryzacji, ale dla kierowców korzystających z usług serwisów, chociaż i warsztatowcy będą mieli o czym poczytać.
– Blog jest miejscem, gdzie bez spinania się, toczenia wojny o to, czy zawsze lepszy jest warsztat niezależny czy też ASO, bez durnych uogólnień i stereotypów piszę o tym, na co zwrócić uwagę podczas serwisowania samochodu – mówi Maciej Matczak, autor bloga. – Przy okazji promując niezależne myślenie oraz dbanie o własne interesy w każdym serwisie, niezależnie od autoryzacji, przynależności do sieci czy też zupełnej niezależności. Ale i w poszanowaniu usługodawcy – dodaje.
Na blogu są poruszane kwestie prawne, związane z procesem obsługi, specyfiką działalności ASO i nie-ASO, a nawet ze stroną psychologiczną kontaktów klienta z warsztatowcem. Blog zaś nie jest miejscem, gdzie można dowiedzieć się, jak przeprogramować komputer i czy lepszy jest „Francuz” czy „Niemiec”.
Autorem jest Maciej Matczak, który od kilkunastu lat zajmuje się obsługą posprzedażną, tzn. serwisem samochodowym od strony rynkowej i klientowskiej. Maciek wprowadzał na rynek nowe usługi serwisowe, zajmował się standardami i jakością obsługi w warsztatach, marketingiem usług, a w ramach firmy Motomarketing.pl przygotowuje i prowadzi szkolenia nietechniczne dla warsztatów oraz wydaje dla nich książki.
Więcej informacji: maciej.matczak@motomarketing.pl oraz pod numerem telefonu 601 175 196.
Źródło: informacja prasowa / Mototarget.pl