Citroën przedstawia nowe hasło marki

LeadPhoto Citroën przedstawia nowe hasło marki
Po kampanii reklamowej zatytułowanej „Citroën Inspired by You” i zaprezentowanej podczas salonu samochodowego w Paryżu w 2016 r., slogan „INSPIRED BY YOU”* staje się nową dewizą marki Citroën. Hasło będzie promowane na stoisku Citroëna, podczas tegorocznego Salonu we Frankfurcie.
Content

Citroën nieustannie opracowuje i udostępnia klientom innowacyjne rozwiązania, ułatwiające codzienne korzystanie z samochodu. Modele marki począwszy od Traction Avant po 2 CV, od Type H po Berlingo, od Méhari po E-MEHARI, od vanów Picasso po crossovery Aircross, ewoluują wraz ze zmianami w społeczeństwie. Citroën to marka popularna w szlachetnym znaczeniu tego słowa, dla której podstawową inspiracją jest człowiek i jego styl życia.

Marka pozycjonuje się w centrum oferty samochodowej na rynku i bardziej niż kiedykolwiek kładzie nacisk na swój charakter „people minded brand”. To podejście doskonale wyraża nowe hasło marki „INSPIRED BY YOU”*, które będzie obowiązywać na całym świecie.

Nowe hasło idealnie wpisuje się w kampanię reklamową marki „Citroën Inspired By You” zaprezentowaną na Salonie Samochodowym w Paryżu w 2016 roku. Kampania ta została wprowadzona również na rynkach zagranicznych, w tym w Ameryce Łacińskiej i Chinach, gdzie została wyemitowana w pierwszym półroczu 2017. Nowe hasło, które wyraża nową dynamikę marki „INSPIRED BY YOU” zastąpi poprzednie hasło „CRÉATIVE TECHNOLOGIE” z 2009 roku. Nowe hasło zostanie zaprezentowane podczas tegorocznego Salonu we Frankfurcie.

* „INSPIRED BY YOU”: „inspirowany Tobą”. Nowe hasło będzie obowiązywało w wersji angielskojęzycznej poza rynkami, na których angielski nie jest powszechnie używany (np. w Chinach), gdzie będzie tłumaczone na lokalne języki.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!