Citroën ułatwia podjęcie decyzji

LeadPhoto Citroën ułatwia podjęcie decyzji
Bogata oferta wersji każdego modelu może sprawiać, że czujemy się bezradni, gdy mamy wybrać samochód najlepiej dostosowany do naszych potrzeb. Citroën ułatwia klientom wybór i wprowadza nowy konfigurator internetowy, dostępny na urządzeniach mobilnych i bezpośrednio zintegrowany z wirtualnym salonem poszczególnych modeli.
Content

Nowy konfigurator pozwala łatwiej zrozumieć gamę dzięki zmodyfikowanej, wizualnej i czytelnej prezentacji. Poza tym internauta może zapisać swoją konfigurację na każdym jej etapie, nawet gdy nie jest jeszcze skończona. 
Konfigurator z powodzeniem działa już w Polsce i innych 28 krajach. To kolejny etap realizacji obietnicy marki wyrażonej hasłem "Feel, Feel Good". 

Citroën oferuje swoim klientom kolejne nowości: po uruchomieniu aplikacji "Scan MyCitroën" oraz wprowadzeniu nowatorskiego concept store (miejskiego salonu samochodowego "La Maison Citroën" ) nadszedł czas na nową odsłonę strony internetowej marki. Pojawi się na niej nowy konfigurator samochodów osobowych.
Ponieważ ponad 9 na 10 klientów odwiedza strony internetowe zanim uda się do salonu, konfigurator internetowy stanowi ważny etap na drodze do zakupu samochodu. Dzisiaj rozpiętość gamy (wersje, silniki, personalizacja wewnętrzna oraz nadwozia, opcje, akcesoria, itd.) w odniesieniu do każdego modelu może sprawiać, że czujemy się bezradni, gdy mamy wybrać wersję najlepiej dostosowaną do naszych potrzeb. Citroën wychodzi więc naprzeciw potrzebom klientów. Konfigurator wyróżnia się:

• Optymalnym działaniem na wszystkich nośnikach, nawet na smartfonie

Niezależnie od tego, czy korzystamy z konfiguratora na komputerze, tablecie czy smartfonie, konfigurator działa optymalnie, w szczególności dzięki ergonomii i specjalnej ścieżce dla telefonów komórkowych. To najważniejsze wyzwanie, gdyż 40% użytkowników korzysta ze strony marki na smartfonie. 

• Większą płynnością działania 

Konfigurator Citroëna, który wcześniej działał w oparciu o specjalną platformę internetową, jest teraz całkowicie zintegrowany ze stroną internetową marki. Efektem tego jest jednolita ścieżka, sprzyjająca bardziej płynnej i szybszej nawigacji, a internauta może w każdej chwili wrócić do showroomu na stronie, jeśli chce na przykład zobaczyć ogólną prezentację modelu. 

• Większą czytelnością i przejrzystością

Nowy konfigurator Citroëna został całkowicie przebudowany, by w jasny i obrazowy sposób pokazać budowę gamy. Piktogramy, przypisane do nazw poszczególnych wersji, pozwalają zorientować się w mgnieniu oka, o który poziom gamy chodzi (podstawowy czy wyższy), a podsumowanie mocnych stron każdej wersji sprawia, że od razu widać to, co najważniejsze. Z kolei zdjęcia ilustrują dostępne opcje i ich pakiety.

• Większą łatwością korzystania bez ograniczeń

Internauta nie musi doprowadzać do końca konfiguracji, by móc ją zapisać. Może to zrobić w dowolnym momencie, podając swój adres e-mail i dokończyć ją później, u siebie w domu, bądź w salonie.

Wszystkie te ułatwienia dowodzą po raz kolejny, że Citroën pragnie zaoferować swoim klientom łatwy, płynny i przyjazny kontakt z marką.

Konfigurator można odkryć na http://www.citroen.pl/konfigurator.html 

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!