CITROËN umacnia pozycję na rynkach pozaeuropejskich
Na koniec pierwszego półrocza CITROËN umocnił swoją pozycję dzięki rozwojowi sprzedaży na rynkach pozaeuropejskich: sprzedaż poza Europą wzrosła o 23 %. Pozytywny wpływ na dynamikę sprzedaży miało wprowadzenie na rynek CITROËNA C-Elysée i C4 L, dwóch trójbryłowych sedanów, na których opiera się ofensywa Marki na rynkach o szybkiej stopie wzrostu. W Chinach i w Ameryce Łacińskiej sprzedaż CITROËNA rośnie dwukrotnie szybciej niż rynek. Kolejnym mocnym punktem jest linia DS, która potwierdza swoją zdumiewającą moc zdobywania klientów na całym świecie, uzyskując wynik ponad 360 000 sprzedanych modeli od momentu wprowadzenia na rynek. Ofensywa produktowa Marki jeszcze nabierze rozpędu wraz z wprowadzeniem do sprzedaży Nowego C4 Picasso, który zebrał już 8 000 zamówień, co znacznie przekroczyło założone cele (+160 %).
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki
AUTORANKING.PL S.A. realizuje projekt pt.: Wdrożenie platformy B2B w celu rozwoju portalu autoranking.pl poprzez optymalizację procesów biznesowych
z partnerami z branży motoryzacyjnej, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013,
Działanie 8.2 Wspieranie wdrożenia elektronicznego biznesu B2B, oś priorytetowa 8: Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki.
Czas trwania projektu: sierpień 2014 – marzec 2015
Numer umowy o dofinansowanie: UDA-POIG.08.02.00-30-048/14-00