Aplikacje Link, Scan i Moje Przeglądy są teraz połączone w jedną aplikację pod nazwą My Citroën, która umożliwia zarządzanie kontem klienta oraz przydatnymi usługami
UŁATWIENIE W CODZIENNEJ EKSPLOATACJI - przeglądy, kontrakty, trasy, geolokalizacja i wspomaganie prowadzenia:
- Spersonalizowany plan przeglądów, który uwzględnia czynności do wykonania i terminy, przeliczane automatycznie w zależności od sposobu użytkowania samochodu,
- Znajdowanie i kategoryzowanie tras i średniego zużycia paliwa w przypadku, gdy pojazd jest w trybie online,
- Łatwe odnajdywanie miejsca zaparkowania pojazdu dzięki funkcji geolokalizacji „Find my car”,
- Kontakt z Citroën Assistance za pomocą jednego kliknięcia i łatwy dostęp do usług posprzedażnych,
- Dostęp do zawartości systemów wspomagania prowadzenia pojazdu,
Zarejestrowanie wielu pojazdów marki Citroën w jednej aplikacji (do 10 pojazdów).
ŁATWY DOSTĘP DO PUNKTÓW SPRZEDAŻY CITROËNA
- Szybka geolokalizacja najbliższego salonu lub serwisu marki Citroën,
- Dostęp do informacji i komentarzy portalu Citroën Advisor,
- Wszystkie informacje praktyczne dotyczące danego serwisu (dane kontaktowe, godziny pracy, usługi, itd.),
- Zlecanie wykonania kosztorysów napraw i zdalne umawianie poprzez kalendarz online,
- Informacje o ofertach specjalnych i o wszystkich nowościach Citroëna,
- Możliwość ustawienia ulubionego punktu sprzedaży, co skraca czas jego wyszukiwania.
Aplikacja zostanie wdrożona w piętnastu krajach w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
Szczegóły aplikacji znajdują się na: http://www.citroen.pl/citroen-dla-ciebie/aplikacja-mobilna-my-citroen.html