Unikalny kolor nadwozia to Mroźna Biel połączony jest on z czarnym dachem. Kolor ten znajdziemy również na następujących elementach: aerodynamicznej listwie przedniej F1 i dyfuzorze, bocznych listwach ochronnych, klamkach drzwi, aluminiowych felgach 17’’ lub opcjonalnych 18’’ i obudowach lusterek bocznych. Czarne są także tylny spojler dachowy i listwa umieszczona na klapie bagażnika (w wersjach z opcją kamery cofania). Na bocznych listwach ochronnych nadwozia pojawia się oznakowanie „Monaco GP”.
Wyrafinowane wnętrze, w którym dominuje elegancka czerń i szarość. Kolor szary odnajdziemy na kierownicy, na gałce i u podstawy dźwigni zmiany biegów, na obramowaniach głośników
i nawiewów bocznych oraz ozdobnych listwach po wewnętrznej stronie drzwi. Pasy bezpieczeństwa również są szare.
Skórzana grafitowa tapicerka Riviera jest ozdobiona szarymi przeszyciami. Na bocznych listwach możemy zobaczyć numerowaną tabliczkę z oznakowaniem Monaco GP. Kształt dywaników podłogowych „Renault Sport” podkreśla szare obramowanie.
Bogata lista dodatkowego seryjnego wyposażenia obejmuje również: przyciemniane szyby (tylne boczne i tylną), przednie podgrzewane fotele oraz system multimedialny (w zależności od kraju jest to Media Nav bądź Renault R-Link z dostępem do usług online).
Doskonały system telemetryczny R.S. Monitor 2.0 jest dostępny w opcji. Jest on wyposażony
w funkcję R.S. Replay. To jedyne w swoim rodzaju oprogramowanie, pozwalające na śledzenie
i pobranie tras torów jazdy oraz ponowne ich pokonanie z wizualizacją na mapie, a także pobranie wszystkich danych zarejestrowanych po zakończeniu trasy i dzielenie się nimi w serwisach społecznościowych.
Pod maską Clio R.S. 200 EDC Monaco GP znajduje się turbodoładowany silnik 1.6
o mocy 200 KM, współpracujący z automatyczną 6-biegową skrzynią EDC z podwójnym sprzęgłem.
Seria limitowana Monaco GP powstała w hołdzie dla Grand Prix Monako.