Ideą kampanii True Stories jest prezentowanie prawdziwych historii ludzi obdarzonych pasjami, w towarzystwie samochodów Renault. Przygotowane na potrzeby kampanii filmowe opowieści są realizowane w autentycznych warunkach, stanowią relację rzeczywistych zdarzeń i prezentują pełne pasji życie bohaterów. Opowieściom zawsze towarzyszy jeden z nowych modeli Renault. Historia prawdziwej miłości jest pierwszą, która rozpoczyna nową kampanię Renault Polska.
Pierwszym modelem jest Renault CLIO. Jest to pierwsza historia, będąca „finałem” prawdziwej miłości Damiana i Soni. Sonia, zawodowa modelka, została zaproszona na zdjęcia do Warszawy pod pretekstem zrealizowania sesji zdjęciowej nowego modelu Renault. Po przygotowaniach i rozmowie z fotografem weszła do studia, zobaczyła, co przygotował dla niej narzeczony z małą pomocą ekipy Renault oraz nowego modelu CLIO. Całą akcję zarejestrowały kamery, dzięki czemu powstała pierwsza, pełna autentycznych emocji i wzruszeń historia z parą zakochanych w rolach głównych.
Podobną narrację Renault będzie realizować przez cały rok, prezentując kolejno nowe modele samochodów poprzez prawdziwe doświadczenia różnych ludzi. Wszystkie historie oraz kulisy ich powstania będzie można obejrzeć pod adresem nowe.renault.pl
Kampania obejmuje działania w internecie i kinach. Pierwszą odsłonę prawdziwych historii wspiera także walentynkowy konkurs.
Making of dostępne po linkiem.