Więcej mocy na tył
Aktualizacja oprogramowania, opracowana przez Polestar zwiększa ilość i częstotliwość dostarczanej do kół osi tylnej siły napędowej, poprawiając skrętność dzięki wyraźniejszemu „dokręcaniu” auta przez oś tylną, a także kontrolę i panowanie nad autem podczas jazdy po zakrętach oraz trakcję podczas ostrego ruszania z miejsca.
Nieprzerwanie dopracowujemy charakterystykę jezdną modeli Volvo, przekładającą się na doznania z prowadzenia, a ta aktualizacja sprawia, że czteronapędowe auta prowadzą się zarówno płynniej, jak i bardziej dynamicznie – powiedział Henrik Green, senior vice president ds. badawczo-rozwojowych w Volvo Cars.
Optymalizacja napędu AWD włącza się po wybraniu przez kierowcę trybu jazdy Dynamic – lub automatycznie, po dezaktywacji elektronicznej kontroli stabilności (ESP).
Aktualizacje Polestar
Nowa funkcja rozszerzenia rozdziału napędu dla kół osi tylnej to kolejna dziedzina optymalizacji w najnowszym oprogramowaniu Polestar. Pięć dotychczas pokrywanych dziedzin obejmowało ostrzejszą reakcję pedału gazu, szybsze schodzenie z gazu, szybszą zmianę przełożeń, optymalizację punktów zmiany biegów oraz podtrzymywanie załączonego przełożenia w skręcie – oprócz oczywiście poprawy parametrów silnika.
Optymalizacja napędu AWD przygotowana przez Polestar będzie dostępna dla modeli z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi Volvo serii 90, 60 oraz XC40 już od sierpnia 2018.