Dobry początek roku w wykonaniu Opla

LeadPhoto Dobry początek roku w wykonaniu Opla
Opel rozpoczął nowy rok na polskim rynku bardzo mocnym akcentem. W styczniu do klientów marki trafiło 2270 samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t. Jest to wynik o 25,3% lepszy niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, kiedy to sprzedanych zostało 1 811 samochodów.
Content

Opel zwiększył także w tym okresie udział w rynku z 6,06% do 7,02%. Styczniowa sprzedaż Opla była również o 20,3% wyższa w stosunku do wyniku 1 887 sztuk, odnotowanego w grudniu 2013 roku.   

- Świetne styczniowe wyniki sprzedaży Opla powodują, że z pewnym optymizmem patrzymy na rozwój rynku motoryzacyjnego w Polsce w 2014 roku. Szczególnie cieszy fakt, że jest to najlepsze rozpoczęcie roku pod względem sprzedaży marki od pięciu lat” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.

Opel zanotował w styczniu br. 21,6% wzrost sprzedaży w segmencie samochodów osobowych. Wyniosła ona 2 147 sztuk, czyli o 381 więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku, kiedy to do klientów trafiło 1 766 samochodów. Udziały Opla w tym segmencie rynku wzrosły z 6,73% do 7,36%. Najlepiej sprzedające się modele osobowe w gamie Opla to Corsa, Astra, Insignia i Mokka.

Szczególnym zainteresowaniem klientów Opla cieszyły się lekkie samochody dostawcze, przede wszystkim Vivaro i Combo. Marka uzyskała w tym segmencie rynku imponujący wzrost na poziomie 173,3% w stosunku do stycznia 2013 roku. Zwiększyła także udziały w rynku samochodów dostawczych do 3,5t z 1,24% do 3,92%.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!