FCA głównym sponsorem Włoskiego Związku Piłki Nożnej

LeadPhoto FCA głównym sponsorem Włoskiego Związku Piłki Nożnej
Na mocy umowy ogłoszonej przed meczem Włochy-Norwegia, przez kolejne cztery lata Fiat będzie głównym sponsorem, a samochody tej marki oficjalnymi samochodami włoskiej reprezentacji w piłce nożnej (drużyn męskiej, żeńskiej i młodzieżowej).
Content

Drużyna „Azzurri" będzie miała do dyspozycji flotę samochodów marki Fiat, która towarzyszyć jej będzie podczas oficjalnych rozgrywek, meczów towarzyskich oraz na obozach kondycyjno-treningowych.

FCA i Włoski Związek Piłki Nożnej (Federazione Italiana Giuoco Calcio - FIGC) przedłużyły na następne cztery lata umowę sponsoringu. Fiat, zatem, będzie głównym sponsorem i oficjalnym partnerem motoryzacyjnym drużyny „Azzurri", kontynuując swoją przygodę na piłkarskich boiskach. Umowa przewiduje udostępnienie floty samochodów marki Fiat, która towarzyszyć będzie piłkarzom podczas oficjalnych rozgrywek, meczów towarzyskich oraz na obozach kondycyjno-treningowych. Dodatkowo, logo marki pojawi się na stroju sportowym zawodników z drużyny „Azzurri" oraz na banerach reklamowych rozwieszonych wokół boiska podczas meczów. W dodatkowych inicjatywach wezmą udział zarówno drużyny, jak i selekcjoner reprezentacji Włoch, Antonio Conte.

Okazją do ogłoszenia tego komunikatu był wygrany przez Włochów mecz kwalifikacyjny do EURO 2016 z drużyną Norwegii. Spotkanie piłkarskie, w którym Włosi zapewnili sobie awans na ME we Francji z pierwszego miejsca w tabeli odbyło się na słynnym stadionie Olimpico w Rzymie. Mistrzostwa we Francji będą trzecią imprezą na Starym Kontynencie, w której Fiat „zagra" razem z drużyną „Azzurri".  Poprzednie wspólne EURO miało miejsce w Austrii i Szwajcarii w 2008 r. oraz w Polsce i na Ukrainie w 2012 r. Silny związek z włoskimi Mistrzami w piłce nożnej rozpoczął się już w 2000 roku, kiedy to marka w charakterze partnera technicznego, rozpoczęła współpracę z drużyną „Azzurri" w drodze na Mistrzostwa Świata w Japonii i Korei (2002), w RPA (2010) oraz w Brazylii (2014). Na mocy tej umowy, również droga włoskich piłkarzy na Mistrzostwa Świata Rosja 2018 będzie przebiegała „pod znakiem" Fiata.

Współpraca między FCA a Włoskim Związkiem Piłki Nożnej opiera się na wspólnych wartościach, dzięki którym obie firmy osiągają cele i sukcesy w swoich dziedzinach.  Zobowiązanie przyjęte przez FCA potwierdza strategię sponsorowania sportowców o międzynarodowej sławie, a reprezentacja Włoch w piłce nożnej będąca od zawsze symbolem wartości sportowych i międzyludzkich, gromadzi wokół siebie miliony pasjonatów tego sportu i pokazuje całemu światu pozytywny wizerunek Włoch. Współpraca ta jest ukoronowaniem drogi rozpoczętej ponad sto lat temu, w której Fiat i Włochy podążają wspólnie w kierunku rozwoju społecznego, przemysłowego i kulturalnego Italii.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!