Fiat Ducato nagrodzony 11. raz z rzędu

LeadPhoto Fiat Ducato nagrodzony 11. raz z rzędu
Czytelnicy branżowego niemieckiego magazynu Promobil ogłosili Fiata Ducato "Najlepszym samochodem bazowym pod zabudowy kamperowe 2018 roku".
Content

To wyróżnienie zostało przyznane przez Czytelników Promobil, niemieckiego magazynu branżowego, który od ponad 25 lat stanowi rodzaj barometru mierzącego trendy w turystyce rekreacyjnej.

Historia Ducato
Od ponad 36 lat Ducato produkowany jest w zakładzie Sevel Sud w Val di Sangro (największym zakładzie w Europie produkującym lekkie samochody dostawcze, wyróżnionym srebrnym medalem w ramach World Class Manufacturing i zajmującym powierzchnię ponad 1 200 000 m2): od 1981 do tej pory, dzięki ulepszanemu wyposażeniu, samochód ten stał się prawdziwym trendsetterem oferowanym w ponad 10 000 wariantów i sprzedawanym w ponad 80 krajach całego świata. Jest to model o światowym zasięgu i stanowi punkt odniesienia dla swojej kategorii. Ponadto, baza pod zabudowy kamperowe Ducato została zaprojektowana i opracowana wspólnie z najważniejszymi producentami europejskimi samochodów kempingowych.

Wsparcie kierowcy
Ducato został w szczególności doceniony za innowacyjność w podejściu do klietna. 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, kierowca może kontaktować się ze specjalnym oddziałem Customer Care i rozmawiać w swoim języku z jednym z dwudziestu "Ambasadorów Fiat Camper". Zadaniem Ambasadora jest jak najszybsze rozwiązanie problemu Klienta, poprzez kontakt i współpracę z odpowiednimi działami firmy oraz rozmowę z Klientem, w celu zrozumienia jego potrzeb. Właśnie dlatego członkowie specjalnego zespołu są stale odpowiednio szkoleni i doszkalani w ciągu roku, biorą udział w najważniejszych, europejskich targach branżowych, by cały czas jak najlepiej poznawać świat kamperów i amatorów tych pojazdów.

Ponadto, dział Relacji z Klientem jest coraz bardziej zintegrowany z działalnością pomocy drogowej i serwisu: każdy kierowca kampera może liczyć na usługi mobilnego warsztatu pracującego w 44 różnych krajach oraz na obsługę Infolinii dla kierowców kamperów, dostępną 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, która kontaktuje się z nim, by poinformować o sposobach i czasie naprawy oraz zapewnia aktywne wsparcie warsztatowi, by ułatwić diagnostykę i przyspieszyć dostawę części zamiennych.
Dostępna jest cała gama usług dostosowanych do wymagań Klienta samochodu kempingowego, od rozszerzenia międzynarodowej gwarancji "Maximum Care Camper", które przewiduje pokrycie kosztów wszystkich części mechanicznych i elektrycznych Ducato, z różnymi opcjami długości trwania i przebiegu, aż po aplikację "Fiat Ducato Camper Mobile", dostarczającą również informacje turystyczne.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!