To wyróżnienie zostało przyznane przez Czytelników Promobil, niemieckiego magazynu branżowego, który od ponad 25 lat stanowi rodzaj barometru mierzącego trendy w turystyce rekreacyjnej.
Historia Ducato
Od ponad 36 lat Ducato produkowany jest w zakładzie Sevel Sud w Val di Sangro (największym zakładzie w Europie produkującym lekkie samochody dostawcze, wyróżnionym srebrnym medalem w ramach World Class Manufacturing i zajmującym powierzchnię ponad 1 200 000 m2): od 1981 do tej pory, dzięki ulepszanemu wyposażeniu, samochód ten stał się prawdziwym trendsetterem oferowanym w ponad 10 000 wariantów i sprzedawanym w ponad 80 krajach całego świata. Jest to model o światowym zasięgu i stanowi punkt odniesienia dla swojej kategorii. Ponadto, baza pod zabudowy kamperowe Ducato została zaprojektowana i opracowana wspólnie z najważniejszymi producentami europejskimi samochodów kempingowych.
Wsparcie kierowcy
Ducato został w szczególności doceniony za innowacyjność w podejściu do klietna. 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, kierowca może kontaktować się ze specjalnym oddziałem Customer Care i rozmawiać w swoim języku z jednym z dwudziestu "Ambasadorów Fiat Camper". Zadaniem Ambasadora jest jak najszybsze rozwiązanie problemu Klienta, poprzez kontakt i współpracę z odpowiednimi działami firmy oraz rozmowę z Klientem, w celu zrozumienia jego potrzeb. Właśnie dlatego członkowie specjalnego zespołu są stale odpowiednio szkoleni i doszkalani w ciągu roku, biorą udział w najważniejszych, europejskich targach branżowych, by cały czas jak najlepiej poznawać świat kamperów i amatorów tych pojazdów.
Ponadto, dział Relacji z Klientem jest coraz bardziej zintegrowany z działalnością pomocy drogowej i serwisu: każdy kierowca kampera może liczyć na usługi mobilnego warsztatu pracującego w 44 różnych krajach oraz na obsługę Infolinii dla kierowców kamperów, dostępną 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, która kontaktuje się z nim, by poinformować o sposobach i czasie naprawy oraz zapewnia aktywne wsparcie warsztatowi, by ułatwić diagnostykę i przyspieszyć dostawę części zamiennych.
Dostępna jest cała gama usług dostosowanych do wymagań Klienta samochodu kempingowego, od rozszerzenia międzynarodowej gwarancji "Maximum Care Camper", które przewiduje pokrycie kosztów wszystkich części mechanicznych i elektrycznych Ducato, z różnymi opcjami długości trwania i przebiegu, aż po aplikację "Fiat Ducato Camper Mobile", dostarczającą również informacje turystyczne.