Prosty i jednocześnie trudny do osiągnięcia jest stan jedności kierowcy z samochodem podobnie, jak jedność jeźdźca i konia. Dla podkreślenia jak jest to istotne, do współpracy w ramach projektu Jinba Ittai, Mazda Motor Poland zaprosiła osobę o wyjątkowych umiejętnościach – złotą medalistkę w łucznictwie konnym – Annę Sokólską.
Mazda CX-5 i Anna Sokólska w duecie z trenowanym przez siebie koniem Czanar sprawiają, że możemy poczuć moc ducha Jinba Ittai. Dwuminutowy film zrealizowany przez dom produkcyjny Papaya i wyreżyserowany przez Tadeusza Śliwę, emitowany będzie w ekskluzywnym bloku reklamowym w kanale National Geographic Polska oraz w mediach społecznościowych: YouTube i Facebook. Zdjęcia zostały zrealizowane nad Bałtykiem oraz w lasach nadmorskiej miejscowości Osetnik, a także w Stadninie Koni Ciekocinko. Autorem koncepcji jest grupa J. Walter Thompson Group Poland. Emisji filmu będą towarzyszyć działania wspierające w postaci natywnych materiałów w prasie oraz w internecie.
To pierwsza, lokalna produkcja filmowa o takim charakterze i niezwykle ważne doświadczenie w komunikacji marki Mazda w Polsce – podkreśla Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu Mazda Motor Poland. Sztuka, którą Ania Sokólska opanowała do perfekcji pozostaje w harmonii z jej naturalnością i skromnością. Podobnie, jak innowacje i siła Mazdy wyrastają w duchu pokory wobec osiąganych sukcesów i nieustannej pracy nad doskonaleniem swoich umiejętności. Muszę z satysfakcją przyznać, że mamy te same ideały więc wspólna praca była dla nas wspaniałym doświadczeniem. I to zresztą widać w każdym kadrze filmu – dodaje Tomasz Nagot.