W 2013 roku na rynku pojawiło się 200 egzemplarzy Toyoty Vitz, japońskiej odmiany Yarisa, w wersji GRMN Turbo. Sprzedawany przez internet 3-drzwiowy czarno-biały Vitz miał światła LED, większą rurę wydechową, tylny spojler i nowy przedni zderzak. Pod maską znalazł się znany 1,5-litrowy, 4-cylindrowy silnik 1NZ-FE, wsparty turbosprężarką. Moc silnika zwiększyła się ze 109 KM do 152 KM, dzięki czemu Vitz stał się rasowym hot-hatchem. Modyfikacje objęły także wzmocnione hamulce i zawieszenie oraz 17-calowe obręcze BBS.
Mark X GRMN
Entuzjastów serii GRMN, dla których iQ i Vitz były za małe, bardzo ucieszył Mark X GRMN pokazany w 2015 roku. Był to sedan klasy średniej z tylnym napędem i 3,5-litrowym silnikiem V8 o mocy 318 KM, dostępny w 100 egzemplarzach.
W stosunku do seryjnego Mark X wersja GRMN miała nowy przedni zderzak, dach z włókna węglowego, który ograniczał masę samochodu i obniżał środek ciężkości, spojler na pokrywie bagażnika i 19-calowe aluminiowe obręcze. Samochód otrzymał także wzmocnione hamulce, sportowe zawieszenie i usportowione wnętrze. Z silnikiem V6 współpracowała 6-biegowa manualna skrzynia biegów oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Torsen.
86 GRMN
Od premiery w 2012 roku Toyota GT86 szybko się zadomowiła na torze Nürburgring. Specjalnie z myślą o entuzjastach wyścigów na Nordschleife Toyota Motorsport GmbH, która odpowiada m.in. za budowę Toyoty TS050 Hybrid na mistrzostwa świata FIA WEC, opracowała torową wersję GT86 CS-Cup. Model ten ma swój osobny puchar w ramach niemieckiej serii VLN Endurance Championship na Nürburgring.
Zespół GAZOO Racing opracował drogową Toyotę GT86 z plakietką GRMN oczywiście na Nürburgringu. Samochód zadebiutował w 2016 roku, kiedy na japoński rynek trafiło 100 egzemplarzy. Jego twórcy skoncentrowali się na redukcji masy i poprawie stabilności jazdy. Standardowy wolnossący silnik, czyli 200-konny bokser 2.0, otrzymał delikatny tuning, który zaowocował zwiększeniem mocy do 215 KM. Przyczyniły się do tego nowy układ dolotowy i wydechowy oraz wymiana niektórych części na odpowiedniki o mniejszym tarciu. Toyota 86 GRMN była lżejsza od seryjnej wersji o 45 kg m.in. dzięki pokrywie silnika z karbonu i szybom z pleksiglasu. Zmiany objęły także wzmocnione hamulce i przedni oraz tylny spojler.