Większa dynamika
Największy nacisk położono na zwiększenie dynamiki auta. Honda wyposażyła NSX-a w większe stabilizatory przednie i tylne, co przyczyniło się do wzrostu sztywności przedniego zawieszenia o 26 procent i zawieszenia tylnego - o 19 procent. Zmodyfikowano również piasty tylnych kół oraz tuleje łączników wahaczy poprzecznych, poprawiając reakcje podwozia.
Zmiany w oprogramowaniu
W modelu na rok 2019 Honda dokonała również zmiany oprogramowania sterującego hybrydowym układem napędu na cztery koła (Sport Hybrid SH-AWD), elektrycznym układem wspomagania kierownicy, układem stabilizacji toru jazdy (VSA) i aktywnymi amortyzatorami z płynem MRF. Amortyzatory zapewniają teraz jeszcze bardziej komfortowe działanie i reakcje w trybie Quiet, przy jednoczesnym utrzymaniu większej sztywności dla wyższych prędkości i jazdy po torze wyścigowym.
Nowe opony
Hondę NSX z roku modelowego 2019 wyróżniają także dostępne w standardzie opony klasy high performacne – Continental SportContactTM 6. Ogumienie – opracowane specjalnie dla NSX – ma zapewnić lepszą dynamikę i reakcję zwrotną podczas hamowania, pokonywania zakrętów i przyspieszania - zarówno na suchych, jak i mokrych nawierzchniach.
Wyniki potwierdzone na torze
Honda podkreśla, że dokonała tych zmian w celu zwiększenia elastyczności i stabilności pojazdu, a także poprawy reakcji przepustnicy i przyspieszenia podczas jazdy w warunkach granicznych. Miarą skali udoskonaleń Hondy NSX 2019 jest czas okrążenia toru Suzuka – o 2 sekundy lepszy od osiąganego przez obecny model.
W silniku modelu NSX 2019 zmodyfikowano wtryskiwacze paliwa, poprawiono działanie turbosprężarki i dodano filtr cząstek stałych, którego zadaniem jest zapewnienie zgodności modelu z normą Euro 6d-TEMP, przy zachowaniu wysokich osiągów.
Kosmetyczne zmiany w wyglądzie
Zmian dokonano również w wyglądzie zewnętrznym auta, które dostępne będzie z nowym lakierem perłowym Thermal Orange i dobranymi do niego pomarańczowymi zaciskami karbonowo-ceramicznych tarcz hamulcowych, dostępnych w opcji. Chromowane wykończenie górnej osłony atrapy chłodnicy jest również dopasowane kolorystycznie do karoserii, a nowe siatki w przednich i tylnych zderzakach zyskały czarny połysk. Klienci mogą teraz wybierać pomiędzy czerwoną tapicerką skórzaną lub nową tapicerką Indigo Blue, jeśli zdecydują się na połączenie Alcantary i skóry.
Produkcja odświeżonej Hondy NSX rozpoczęła się w sierpniu, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów pod koniec tego roku. Zamówienia w Europie ruszają już teraz.