Infiniti Q50: zmiany w układzie drive by wire

LeadPhoto Infiniti Q50: zmiany w układzie drive by wire
Sportowy sedan Infiniti Q50 2016 wchodzi do sprzedaży z szeregiem udoskonaleń w zakresie osiągów i dynamiki. Przede wszystkim modyfikacji ulegnie zastosowany w aucie system drive by wire w którym nie ma bezpośredniego połączenia kół z kierownicą
Content

W wersji modelowej Q50 2016 debiutuje druga generacja firmowego systemu bezpośredniego kierowania adaptacyjnego (DAS – Direct Adaptive Steering), kompleksowo zmodyfikowana w porównaniu do systemu pierwszej generacji. Standardowy tryb kierowania zapewnia lepsze czucie kierownicy i pełniejszą informację zwrotną z drogi.

Q50 jest także wyposażony w sterowane elektronicznie zawieszenie dynamiczne Infiniti (DSS – Dynamic Digital Suspension). Kierowców, którzy szukają dynamicznych ustawień, dostosowanych do ich specyficznych wymagań, ucieszy fakt, że przełącznik trybu jazdy (DMS – Drive Mode Selector) może być teraz wzbogacony o tryb osobisty (Personal), który pozwala na skonfigurowanie charakterystyki pracy silnika, zawieszenia i układu kierowniczego.

Infiniti Q50 jest oferowany w pięciu wersjach silnikowych. Dla modelu na rok 2016 jedną z nich jest trzylitrowy, podwójnie doładowany silnik benzynowy V6 z wtryskiem bezpośrednim. Nowy silnik VR30 występuje w dwóch wersjach mocy: 304 lub 405 KM. Na rynkach europejskich dostępny będzie tylko w mocniejszej wersji.

Nowe Infiniti Q50 wejdzie do sprzedaży na wybranych rynkach w 2016 roku.

 

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!