Infinity ogłasza ceny nowego Q50

LeadPhoto Infinity ogłasza ceny nowego Q50
Infiniti ogłosiło cennik i specyfikacje swojego nowego sportowego sedana – Q50. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii oraz oryginalnej, luksusowej stylistyce ten całkowicie nowy model, wnosi powiew wyjątkowej świeżości do motoryzacyjnej klasy premium.
Content

Gamę Q50 otwiera wersja z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2,2 litra w cenie 144 000 złotych. Jest ona już w standardzie bogato wyposażona. Wymienić tu należy przede wszystkim diody LED zastosowane w światłach tylnych, przednich światłach przeciwmgielnych oraz kierunkowskazach zintegrowanych z podgrzewanymi lusterkami zewnętrznymi. Aby zapewnić łatwe usuwanie drobnych zadrapań, zastosowano samonaprawiającą się zewnętrzną powłokę lakierniczą. Sportowego wyglądu nadaje Q50 wykończenie podwójnych rur wydechowych chromem.

Bogatsza wersja – Premium − kosztuje o 11 400 zł więcej niż podstawowa, czyli 155 400 zł. Auto w tej wersji wyposażone jest w 17-calowe felgi aluminiowe i opony typu run-flat. We wnętrzu mamy natomiast skórzane fotele, które dostępne są w trzech kolorach: czarny (Graphite), szary (Stone) lub beżowy (Wheat). Oba przednie fotele są ponadto wyposażone w podgrzewane oparcia i siedziska. W wersji Premium mamy też do wyboru różne wykończenia wnętrz: dla zwolenników surowości − aluminium, dla miłośników eleganckiego ciepła − drewno klonowe. Wyposażeniem tej wersji jest również lusterko wsteczne z funkcją automatycznego przyciemniania.

Ceny wersji Sport zaczynają się od 174 000 zł (o 18 600 zł więcej niż wersji Premium). Q50 w wersji sportowej ma bardziej agresywny wygląd, który zawdzięcza innej stylistyce przedniego zderzaka. Kolejnymi elementami odróżniającymi wersję sportową od Premium są charakterystyczne reflektory w technologii LED oraz większe, 19-calowe, trzyramienne felgi aluminiowe z oponami typu run-flat. Wnętrze wykończono aluminium , do którego można dobrać skórzaną tapicerkę w kolorze Graphite lub Stone. Elektrycznie regulowane przednie fotele charakteryzują się jeszcze bardziej sportowym wyglądem i zapewniają jeszcze mocniejsze trzymanie. Mają też funkcję pamięci ustawień. O wygodę kierowcy zadbano dodatkowo, wyposażając jego fotel w elektrycznie regulowane podparcie odcinka lędźwiowego. Zajęcie idealnej pozycji za kierownicą ułatwia elektryczna regulacja wysokości i oddalenia kolumny kierownicy. Wyjątkowym wyróżnikiem wersji sportowej jest system adaptacyjnego kierowania pojazdem (Direct Adaptive Stering – DAS), zastosowany po raz pierwszy na świecie w samochodzie produkowanym seryjnie. Technologię znaną dotychczas z najnowocześniejszych samolotów odrzutowych Infiniti przenosi teraz do swoich samochodów. Zaletą DAS jest dostosowywanie zarówno oporów kierownicy, jak i jej przełożeń do osobistych preferencji kierowcy i rodzaju nawierzchni. Integralnym elementem DAS jest równie innowacyjny aktywny asystent toru jazdy (Active Lane Control), który wyręcza kierowcę w korektach skrętu kierownicy, potrzebnych do utrzymania samochodu na obranym pasie ruchu podczas jazdy autostradą.  
 
Sportowa hybryda, wyposażona w silnik V6 o pojemności 3,5 litra jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie 5,1 sekundy. Standardem są tu: sportowe zawieszenie, układ odzyskiwania energii podczas hamowania i sportowe hamulce. Aby ostrzegać przechodniów przed pojazdem poruszającym się w trybie elektrycznym z niską prędkością, samochód wyposażono w system naśladujący odgłos silnika.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!