Innowacyjny luksus w stylu BMW

LeadPhoto Innowacyjny luksus w stylu BMW
Nowa strategia marki wspiera ofensywę producenta samochodów premium w segmencie aut luksusowych – nacisk położony jest na atrakcyjność, ekskluzywne przeżycia i niezapomniane wrażenia.
Content

W ramach zaplanowanej ofensywy marketingowej swoich modeli BMW opracowało nową strategię dla samochodów luksusowych. Aby zapewnić zoptymalizowany profil i pozycjonowanie najbardziej ekskluzywnych przedstawicieli rodziny BMW, pojazdy te wyodrębniono jako samodzielną kategorię produktową. Nowe BMW serii 8 i BMW X7, a także BMW i8 oraz nadchodzące BMW i8 Roadster dołączą do BMW serii 7, tworząc rozbudowaną gamę modeli BMW w segmencie aut luksusowych. Samochody te stanowią idealne dopełnienie stylu życia klientów z tego segmentu, gwarantując autentyczne, emocjonalne doznania. Unikatowa tożsamość i filozofia, z którymi kojarzą się elitarne modele BMW znalazły teraz swoje odzwierciedlenie w nowo zaprojektowanym logo. Znak stanowi połączenie biało-czarnej wersji wprowadzonego po raz pierwszy 100 lat temu okrągłego emblematu producenta oraz nazwy firmy w pełnym brzmieniu „Bayerische Motoren Werke”. Nowy symbol wizualny modeli BMW z segmentu aut luksusowych został zaprezentowany po raz pierwszy podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych (IAA) we Frankfurcie.

Dzięki klasycznej, stonowanej estetyce oraz umieszczeniu oryginalnej nazwy firmy nowe logo wpisuje się w unikatową historię BMW. Odwaga, aby tworzyć własne rozwiązania i koncepcje, a także zdolność podejmowania wyzwań i uczenia się na własnych doświadczeniach, są bowiem nierozerwalnie związane z dziedzictwem BMW. Podejście to stanowi fundament działalności BMW od samego początku: od pierwszego silnika lotniczego, dzięki któremu ustanowiono rekord wysokości lotu, aż po wprowadzenie marki BMW i. Świadczy również o pasji firmy, pewności siebie oraz determinacji do budowania przyszłości w teraźniejszości. Można je także dostrzec w stylu życia grupy docelowej, której przedstawiciele próbują w życiu ciągle nowych rzeczy, przewodzą, cenią sobie wolność i niezależność.

Osoby te chcą przede wszystkim mądrze wykorzystywać posiadany czas – podkreśla Hildegard Wortmann, Starsza Wiceprezes ds. Marki BMW. Kierują się mottem ‘chwytaj każdą chwilę’, chcą żyć pełnią życia, gromadząc piękne i niezwykłe doświadczenia.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!