Interaktywny serwis internetowy z opiniami o marce

LeadPhoto Interaktywny serwis internetowy z opiniami o marce
Citroën, aby zapewnić większą przejrzystość w relacjach z klientami wprowadził już w 22 krajach, w tym w Polsce- Citroën Advisor, czyli interaktywny serwis internetowy, który umożliwia klientom zamieszczanie on-line opinii o marce w trzech obszarach: o punktach sprzedaży Citroëna, serwisie oraz produkcie.
Content

Citroën Advisor to interaktywna strona marki działająca on-line, która od grudnia 2015 roku w Polsce umożliwia klientom wyrażenie opinii w dwóch obszarach: na temat obsługi punktów sprzedaży, lub po wizycie w warsztacie. Od marca bieżącego roku została wzbogacona o funkcję oceny produktu - Citroën Advisor Produkt.

Klient może zatem wyrazić swą opinię i ją zamieścić na stronie Citroën Advisor. Jednocześnie opinie i oceny mogą być bezpośrednio przeglądane w wirtualnym salonie na stronie internetowej www.citroën.pl.

Jest to nowość i pierwsza taka inicjatywa wśród producentów samochodów w Polsce i krok w kierunku umożliwienia wymiany doświadczeń pomiędzy klientami. Usługa uzyskała certyfikat NF Service i świadczy o zobowiązaniu marki do transparentnej komunikacji.

Nabywca nowego Citroëna może opublikować ocenę swojego samochodu i podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami. Serwis Citroën Advisor obejmuje na chwilę obecną blisko 150 tys. opinii klientów na świecie, ze średnią oceną 4,8 gwiazdek na 5 za usługi oraz ze średnią oceną 4,7 gwiazdek na 5 za produkt , zarówno jeśli chodzi o punkty sprzedaży jak i o same samochody.

W Polsce, jak dotychczas Citroën cieszy się opinią na poziomie:

4,6 gwiazdki w kategorii produkt od polskich klientów na 5 możliwych

5,0 gwiazdki w zakresie obsługi w salonie na 5 możliwych

4,8 gwiazdki w zakresie obsługi w serwisie na 5 możliwych

Chcielibyśmy, aby komfort i wygoda, z których słynie Citroën określał każdy aspekt kontaktu z marką - nasze obiekty, usługi w trakcie użytkowania jak też po zakupie pojazdu. Zależy nam na znajomości opinii naszych klientów o produktach i świadczeniach, dlatego Citroën rozbudowuje swoją gamę usług, aby zapewnić większą przejrzystość w relacjach z klientami i ułatwić codzienne, bezstresowe użytkowanie czy zakup samochodu. Citroën Advisor jest częścią naszego podejścia do relacji z klientami, którą budujemy także przez inne usługi jak choćby Citroën & Ty, mobilną aplikację My Citroën czy nową aplikację Scan My Citroën - powiedział Sebastian Domeracki dyrektor marek Citroën i DS w Polsce.

Zasada funkcjonowania usługi jest następująca - w ciągu miesiąca od odbioru nowego samochodu Citroëna klient może wystawić mu ocenę w skali od 1 do 5 gwiazdek na stronie Citroën Advisor i zamieścić swoją opinię, która jest widoczna dla wszystkich internautów odwiedzających salon wirtualny na stronie www.citroën.pl. Dzięki nowej usłudze marka rozszerza możliwość wymiany doświadczeń i opinii pomiędzy klientami. Wpływa to korzystnie na zacieśnianie relacji z klientami, które są jednym z podstawowych założeń programu „Citroën i Ty”, wdrożonego w sieci marki.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!