Jaguar F-Type: World Car Design of the Year 2013

LeadPhoto Jaguar F-Type: World Car Design of the Year 2013
28 marca Jaguar F-TYPE został wyróżniony prestiżowym tytułem World Car Design of the Year 2013, czyli został uznany za najładniejszy samochód roku.
Content

Początkowo o nagrodę ubiegały się 43 samochody, których lista została ograniczona przez grupę ekspertów w dziedzinie designu. Wybrane w ten sposób modele zostały ocenione przez członków jury 66 edycji World Car of the Year.

Jaguar F-type to nowa sportowa propozycja samochodu dwuosobowego. Marka ma zamiar przygotować trzy jego wersje: F-Type, F-Type S oraz F-Type V8 S, które będą napędzane przez nowy silnik benzynowy Jaguar 3.0 V6. Najlepsza wersja auta, F-Type V8S przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 300 km/h.

Samochód trafi do sprzedaży w połowie 2013 roku, ale polscy miłośnicy motoryzacji będą mogli go obejrzeć na żywo podczas Targów Motor Show 4-7 kwietnia 2013 na terenie MTP w Poznaniu.

Do kampanii reklamowej nowego Jaguara F-Type zaangażowane zostały sławy: Lana del Rey i Damian Lewis, a produkcją filmu reklamowego zajęła się firma Ridleya Scotta (więcej na ten temat w osobnym artykule na portalu autoranking.pl).

Źródło: Jaguar

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!