Sukcesy włoskich aut
Tytuł „Best of Show" przyznano modelowi 6C 2500 Super Sport Villa d'Este z 1951 roku, jednego z trzydziestu sześciu egzemplarzy wyprodukowanych w latach 1949-1952 przez Carrozzeria Touring z Mediolanu.
Kolejne dwa zabytkowe modele Alfy Romeo odniosły również zwycięstwo w swoich klasach: 6C 2500 Sport Berlinetta Touring, należąca niegdyś do księcia Caetani z 1939 roku (w klasie Touring Early Italian) oraz 1900 Super Sprint Touring z 1955 roku (w klasie Touring Classic Italian 1952-1961). Dzięki trzem nagrodzonym samochodom zabytkowym spośród dwunastu startujących w konkursie, Alfa Romeo była najlepiej reprezentowaną marką wpisującą się w poczet zwycięzców.
Latający spodek
Poza konkursem, w japońskim pokazie wziął udział jedyny egzemplarz 1900 C52 Coupé, znany większości pod nazwą Disco Volante (Latający spodek) oraz nowa Giulia Quadrifoglio.
Eksponowana zwykle w Muzeum Alfy Romeo „Wehikuł czasu" w Arese koło Miediolanu, bezcenna Alfa 1900 C52 Coupé zawitała do Japonii w charakterze honorowego gościa wystawy, prezentując się na czerwonym dywanie wraz z pozostałymi trzema z ośmiu „nowoczesnych" egzemplarzy Disco Volante Coupé, stworzonych przez Carrozzeria Touring.
Orszak klasyków
Po zakończeniu konkursu, zabytkowe samochody wyruszyły z Kioto malowniczym szlakiem w stronę Tokio, gdzie dotrą 8 kwietnia. Orszak zabytkowych aut eskortowany jest przez flotę Alf Romeo Giulia Veloce, udostępnioną organizatorom przez FCA Japan, sponsora imprezy.