30-sekundowa reklama „Rzeka w mieście", która zadebiutowała na szklanym ekranie 4 stycznia br., prezentuje, w jaki sposób zwerbowano niczego niespodziewających się kierowców do testu Jeepa Cherokee - za pomocą wskazówek udzielanych im przez ich system nawigacyjny w śródmieściu Vancouver. Podążając za objazdem, wskazówki dotyczące kierunku jazdy szybko doprowadziły ich do „rzeki w mieście", a kierowcy stali się częścią rzeczywistego pokazu szerokiej gamy możliwości Jeepa Cherokee. Reklama nabiera także realistycznego wymiaru za sprawą ujęć kierowców pokonujących trasę pełną głazów i żwiru pośród rwącej rzeki, a wszystko to dzieje się nieopodal parkometrów w centrum miasta i ludzi zjeżdżających, jak co dzień rano, windami w pobliskich budynkach.
Poprzez to niepowtarzalne podejście chcieliśmy pokazać w realistycznej scenerii rzeczywiste możliwości Jeepa Cherokee, mówi Olivier Francois,Dyrektor Marketingu FCA - Global. Nasza „Rzeka w mieście" to niestandardowe podejście do stworzenia silnego przesłania, że Jeep Cherokee potrafi dać sobie radę ze wszystkimi wyzwaniami, które mogą spotkać go w mieście.
30-sekundową reklamę „Rzeka w mieście" można oglądać na stronie www.jeep.com/cherokeedetour, na której znaleźć można także 60-sekundową wersję tego spotu. Na stronie znajduje się także ekskluzywny film wideo z materiałami zakulisowymi oraz galeria zdjęć przedstawiających proces tworzenia reklamy „Rzeka w mieście", a także wywiady z kierowcami zabranymi na tę nieoczekiwaną przejażdżkę.
Zdjęcia do filmu „Rzeka w mieście" wykonano w okresie od 14 do 18 czerwca 2014 r. Plan filmowy został stworzony na trzy dni wcześniej przed rozpoczęciem kręcenia filmu. Wszystko to działo się na ulicy Granville 400 w śródmieściu Vancouver w Kanadzie.