Jeszcze mocniejszy hothatch od Renault

LeadPhoto Jeszcze mocniejszy hothatch od Renault
Renault zapewnia, że nowe Megane R.S. Trophy proponuje wyższe osiągi i wybitnie sportowy charakter. Model wzmacnia gamę Renault Sport i jest kontynuacją linii Trophy, która pojawiła się wraz z pierwszą generacją Megane R.S.
Content

Mocniejsze Megane R.S.
Nowe Renault jest także pierwszym modelem wyposażonym w nową wersję silnika 1.8 l turbo. Jego moc została zwiększona do 300 KM, a moment obrotowy do 420 Nm, przede wszystkim dzięki dopracowaniu turbosprężarki i układu wydechowego. Nowy silnik może współpracować z manualną skrzynią biegów lub ze skrzynią automatyczną EDC.

Torsen, 4control i opony Bridgestone
W układzie jezdnym Megane R.S. Trophy zastosowano system 4control z czterema kołami skrętnymi i amortyzatory z hydraulicznymi odbojnikami przy sprężaniu. W standardzie hothatch jest również wyposażony w twardsze zawieszenie Cup, z samoblokującym mechanizmem różnicowym Torsen. Model ma przednie tarcze hamulcowe dwumateriałowe, a specjalne aluminiowe 19’’ obręcze kół o zmniejszonej masie, oferowane tylko w tej wersji, i dopasowane do nich wyczynowe opony Bridgestone. Megane RS wyposażono również w system telemetrycznym, który pokazuje poszczególne parametry jazdy.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!