Jorge Lorenzo wspiera Alfę Romeo

LeadPhoto Jorge Lorenzo wspiera Alfę Romeo
Startujący Yamahą YZR-M1 w Motocyklowych Mistrzostwach Świata MotoGP 2014, wielokrotny triumfator cyklu, przez cały 2014 rok będzie stał u boku włoskiej marki.
Content

W 2014 wielokrotny motocyklowy Mistrz Świata Jorge Lorenzo będzie twarzą marki Alfa Romeo. Będzie to triumfalny alians jednego z najbardziej znanych i cenionych na arenie międzynarodowej kierowców oraz stuletniej marki samochodowej, która doskonale wyraża styl i włoskie doświadczenia w dziedzinie motoryzacji, połączone w jedną całość z duchem zwycięstwa, na który składają się walka i rywalizacja.

Ten wyjątkowy „Fan Alfy Romeo" demonstrować będzie logo Alfy Romeo zarówno na kombinezonie, jak i na kasku zakładanym w Motocyklowych Mistrzostwach Świata MotoGP 2014, podczas których startować będzie na swoim motocyklu Yamaha YZR-M1 w zespole Movistar Yamaha MotoGP.

Oprócz tego, kontrakt ten pozwoli Alfie Romeo realizować kampanie komunikacyjne z wykorzystaniem sportowego wizerunku Jorge Lorenzo, jedynego hiszpańskiego kierowcy, który zdobył dwa tytuły w królewskiej klasie wyścigów motocyklowych.

To jeszcze nie wszystko. Na niektórych etapach Motocyklowych Mistrzostw Świata MotoGP 2014, Jorge Lorenzo i jego zespół będą mieli do swojej dyspozycji samochody Alfa Romeo Giulietta, wśród nich nową wersję Quadrifoglio Verde, wyróżniającą się legendarnym symbolem, który od 90 lat charakteryzuje sportowe samochody Alfa Romeo, jak również sportowy samochód 4C, którym pojedzie sam Jorge.

Hiszpański kierowca wystąpi również w kilku etapach Mistrzostw Świata SBK Superbike 2014, prowadząc na torze supersamochód Alfa Romeo 4C, który ostatnio został ogłoszony samochodem bezpieczeństwa i oficjalnym pojazdem zbliżających się Mistrzostw. W tej roli pojawią się również wersje Quadrifoglio Verde modeli MiTo i Giulietta.
Bieżący sezon dla Alfy Romeo jest już siódmym z kolei rokiem współpracy: od 2007 roku marka bierze udział w tej imprezie - zawsze w charakterze głównego sponsora oraz samochodu bezpieczeństwa i oficjalnego pojazdu - dzieląc tym samym wartości sportowego ducha, technologii i bezpieczeństwa na najwyższym poziomie.

Porozumienie pomiędzy marką Alfa Romeo a mistrzem Jorge Lorenzo w 2014 roku przewiduje również inne ważne akcje komunikacyjne i marketingowe, prowadzone na kanałach tradycyjnych, internetowych i społecznościowych.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!