Już bez "S": Rodzina ósmej generacji 911 wita nowego członka
.

LeadPhoto Już bez "S": Rodzina ósmej generacji 911 wita nowego członka
.
Porsche poszerza gamę ósmej generacji modelu o odmiany 911 Carrera. Nowy samochód sportowy trafia na rynek z nadwoziami Coupé i Cabriolet, a jego trzylitrowy, sześciocylindrowy silnik typu bokser z doładowaniem biturbo generuje moc 385 KM. Carrera to podstawowy wariant 911, o 15 KM mocniejszy od poprzednika.
Content

Standardowe cechy i funkcje nowej Carrery praktycznie nie różnią się od tych w 911 Carrera S. Należą do nich poprawnie wykończone wnętrze z ekranem dotykowym o przekątnej 10,9 cala, wszechstronna łączność, a także systemy wspomagające, takie jak tryb Porsche Wet, który ma zapewniać jeszcze bezpieczniejsze prowadzenie na mokrej nawierzchni. 911 Carrera charakteryzuje się kołami i hamulcami o mniejszej średnicy oraz odmiennym kształtem końcówek układu wydechowego.

Podobnie jak w przypadku wariantu Carrera S, silnik, podwozie i hamulce 911 Carrera zostały zaprojektowane z myślą o sportowym charakterze. Jego trzylitrowy, sześciocylindrowy silnik typu bokser korzysta z nowych turbosprężarek z kołami turbiny i kompresora o mniejszej średnicy. Za przeniesienie siły napędowej odpowiada nowa ośmiobiegowa przekładnia dwusprzęgłowa PDK. W rezultacie 911 Carrera Coupé ma przyspieszać od 0-100 km/h w 4,2 s, osiągając prędkość maksymalną 293 km/h. Opcjonalny pakiet Sport Chrono pozwala „urwać" z czasu sprintu 0,2 s. Podawane przez producenta zużycie paliwa w cyklu łączonym odmiany Coupé wynosi 9,0 l/100 km, a Cabriolet – 9,2 l/100 km.

Ceny Porsche 911 Carrera Coupé w Polsce startują od 520 000 zł, a 911 Carrera Cabriolet – od 589 000 zł. Nowe modele są już dostępne. Wersja z napędem na wszystkie koła będzie dostępna niebawem.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!