Już wkrótce 150-konna odmiana Corsy

LeadPhoto Już wkrótce 150-konna odmiana Corsy
Nowa czterocylindrowa jednostka w Corsie piątej generacji zapewnia znakomite osiągi: moc 150 KM, maksymalny moment obrotowy 220 Nm, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 8,9 sekundy i prędkość maksymalna 207 km/h. To znakomity kompromis pomiędzy litrową 115-konną jednostą, a ponad 200-konną odmianą OPC.
Content

Corsa OPC jest dostępna tylko z nadwoziem trzydrzwiowym, natomiast Corsę z nowym sportowym silnikiem 1.4 Turbo można kupić zarówno w wersji trzy-, jak i pięciodrzwiowej w atrakcyjnych cenach odpowiednio od 17 380 euro i 18 130 euro (sugerowane ceny detaliczne z VAT w Niemczech). Nabywcy Corsy mają do wyboru dwie wersje wykończenia: młodzieżową i sportową Color Edition oraz wyrafinowaną i bogato wyposażoną INNOVATION. Dla kierowców, którzy chcieliby zwrócić uwagę otoczenia na atuty 150‑konnej Corsy, firma Opel przygotowała pakiet Turbo Plus z wyrazistymi elementami OPC.

- Zależało nam na połączeniu sportowych osiągów z maksymalną funkcjonalnością w codziennym użytkowaniu przy zachowaniu atrakcyjnej ceny. I udało się! A dowodem na to jest 150‑konna Corsa 1.4 - mówi Peter Christian Küspert, wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi posprzedażnej Grupy Opel, opisujący najnowszego przedstawiciela rodziny małych samochodów.
- Nowa Corsa 1.4 Turbo doskonale uzupełnia nasze portfolio. Klienci mogą wybierać między sportową wersją trzydrzwiową i rodzinną wersją pięciodrzwiową  dodaje Küspert.

Sportowym osiągom towarzyszy niskie zużycie paliwa, któremu sprzyja także układ Start/Stop należący do wyposażenia standardowego. Sprawdza się on przede wszystkim podczas jazdy w mieście wymagającej częstego zatrzymywania się i ruszania. Trzydrzwiowa Corsa 1.4 Turbo zużywa zaledwie 5,9 litra paliwa na 100 kilometrów i emituje tylko 136 gramów CO2 na kilometr. W silniku spełniającym normę Euro 6 zastosowano układ zmiennych faz rozrządu po stronie zaworów dolotowych i wydechowych, a zintegrowanie turbosprężarki z kolektorem wydechowym ograniczyło masę i wymiary całego modułu. Na obniżenie masy wpływa także żeliwny blok silnika o drążonej strukturze, drążone wałki rozrządu i kolektor dolotowy z tworzywa sztucznego.

Sportowe akcenty nadwozia to błyszczący czarny dach i grill, chromowana końcówka wydechu i chromowane obwódki lamp przeciwmgłowych. Corsa jest standardowo wyposażona w 17‑calowe koła z dwukolorowymi aluminiowo-tytanowymi obręczami. W dostępnym bez dodatkowych opłat pakiecie Sport Stripes White, kołom można nadać biały połysk. Opcjonalne sportowe fotele Recaro sprawiają, że wnętrze Corsy jeszcze bardziej przypomina kabinę samochodu wyścigowego. Nowa 150‑konna Corsa z dodatkami ucieszy zwłaszcza tych, którzy na co dzień chcą czuć klimat sportu samochodowego — a to wszystko za przystępną cenę.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!