Kadjar w serii limitowanej Runmagedon

LeadPhoto Kadjar w serii limitowanej Runmagedon
Renault Polska wprowadza serię limitowaną na modelu KADJAR – RUNMAGEDDON. Seria limitowana KADJAR RUNMAGEDDON stanowi przypieczętowanie podjętej w tym roku współpracy Renault Polska z organizatorem tego największego w Polsce cyklu biegów z przeszkodami. To pierwsza na polskim rynku tak zaawansowana współpraca marki samochodowej z polską marką sportową.
Content

Runmageddon 2017 to cykl 15 imprez biegowych z przeszkodami. Odbywają się w całej Polsce, a w tym roku weźmie w nich udział ponad 50.000 osób. Trasy o długości od 3 do 44 kilometrów naszpikowane są dziesiątkami zróżnicowanych przeszkód, zarówno naturalnych, jak i tych specjalnie skonstruowanych i dostarczonych w trudno dostępne miejsca na trasie. Najbliższy bieg odbędzie się w Warszawie a następne w Szczyrku i Łodzi. Renault KADJAR, model, który stał się samochodową wizytówką RUNMAGEDDON, to kompaktowy crossover Renault, wyróżniający się atletyczną sylwetką połączoną z atrakcyjnymi, płynnymi liniami nadwozia. Wnętrze zaprojektowane z myślą o potrzebach kierowcy wyróżnia się przestronnością i wysokiej jakości wykończeniem. Auto łączy cechy SUV-a, kombi i hatchbacka, a jednocześnie dysponuje wszelkimi atutami prawdziwego crossovera: możliwością jazdy po każdym rodzaju nawierzchni dzięki napędowi na cztery koła i dużemu prześwitowi wynoszącemu 200 mm, możliwością zmiany konfiguracji wnętrza w intuicyjny sposób oraz bagażnikiem o pojemności 472 dm³ VDA (527 l).

To całkowita nowość. Właściwie transakcja pionierska. Pierwszy raz zdarza się na polskim rynku, że producent samochodów wprowadza do otwartej sprzedaży model samochodu sygnowany i tak mocno oparty o polską marką sportową. Renault wprowadza Runmageddon do nazwy serii limitowanej, ale co więcej, stylizowany logotyp Runmageddonu zostanie umieszczony także na karoserii samochodu. Tym samym na rynku rzeczywiście pojawia się dedykowany wariant samochodu. Oparty o wizerunek, uznanie i swoistą magię marki Runmageddon. To niezwykły dowód na siłę i pozycję naszej marki, która oprócz wartości sportowych ma także coraz bardziej doceniany charakter lifestyle’owy – powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddon.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!