Wśród kilku nowości tego azjatyckiego producenta, pojawi się Kia Soul. Pojazd znany jest już na rynku od kilku lat – głównie za sprawą kontrowersyjnej, ale trzeba przyznać że również oryginalnej stylistyki nadwozia. Nowa jego wersja utrzymuje trend, dodając do tego nową atrapę górnej i dolnej atrapy chłodnicy, nieco zmienione nadkola i odmłodzoną część tylną. Nowością w segmencie aut małych będzie Kia Picanto LPG bi-fuel. Samochód napędzany jest specjalną „dwupaliwową” odmianą 1,0-litrowego silnika Kia Kappa, która rozwija moc 67 KM. Korzyścią jest niższe, bo wynoszące 5,8 l/100 km zużycie paliwa. W wersji z systemem Kia Stop/Start, zużycie paliwa spada do 5,6 l/100 km. Na frankfurckim IAA, pojawi się także odmłodzona Kia Optima, gdzie zmieniono optycznie linię nadwozia z wyraźnie wydłużoną przednią częścią. Aby obniżyć poziom hałasów drogowych zastosowano system dynamicznego tłumienia drgań wsporników tylnego zawieszenia, ulepszone materiały wygłuszające oraz felgi z lekkiego stopu o wzmocnionej strukturze. Efektem tych zmian jest obniżenie odczuwalnych hałasów drogowych o rząd 3,3 dB. Ostatnim zaprezentowanym autem jest koncepcyjny model KED 10 Teaser, o którym już pisaliśmy. W założeniach, ma to być przedstawiciel w segmencie B, który odpowiadając potrzebom mieszkańców aglomeracji, spełni ich wszystkie oczekiwania. Już niebawem dowiemy się, czy plany te zostaną zrealizowane.