Kia oficjalnym dostawcą samochodów podczas UEFA EURO 2016

LeadPhoto Kia oficjalnym dostawcą samochodów podczas UEFA EURO 2016
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej trwają w pełni (przypominamy reprezentacja Polski awansowała do 1/8 finału), w trakcie trwania tej imprezy organizatorzy mogą korzystać z floty pojazdów udostępnionej przez Kia – oficjalnego partnera Mistrzostw UEFA EURO 2016.
Content

Jako oficjalny sponsor odbywającej się co cztery lata imprezy, Kia Motors dostarcza całą flotę 447 pojazdów na cele transportowe narodowych drużyn piłkarskich, zespołów sędziowskich, działaczy, delegatów UEFA oraz zaproszonych VIP’ów w trakcie UEFA EURO 2016™.

Kia Motors dostarczyła wszystkie samochody zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem Komitetu Organizacyjnego. Flota pojazdów marki Kia obejmuje większość obecnej gamy modelowej. Wśród 447 przekazanych pojazdów znalazły się takie modele jak: Sportage, Optima, Sorento, Carens, cee’d oraz Soul. Cała akcja ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Kia na scenie europejskiej – także poprzez liczne reklamy w czasie eventów UEFA EURO 2016™ oraz bilbordy podczas eliminacyjnych i mistrzowskich meczów piłkarskich.

Podczas prezentacji pojazdów Kia, dyrektor marketingu UEFA Events SA, Guy-Laurent Epstein powiedział:

- Dzięki partnerstwu z Kia Motors już od roku 2008, UEFA European Championship nabrały ogromnego znaczenia i zaliczają się obecnie do największych wydarzeń sportowych na świecie. Jesteśmy wdzięczni za udzielane nam wsparcie.

- Podobnie jak my, Kia Motors zmierza do doskonałości we wszystkim, czego się podejmuje. Dowodem na to jest znakomita flota udostępnianych nam pojazdów, które zapewnią sprawność naszych działań za sprawą niezawodnej mobilności. W związku z tym mamy nadzieję, że wsparcie dla UEFA European Championship przełoży się w sposób wymierny na wzrost sprzedaży Kia i wzmocnienie wartości rynkowej tej marki – dodał Epstein.

Swój komentarz dodał Yong-Won (Bryan) Cho, wiceprezydent Overseas Marketing Group w Kia Motors Corporation:

- Europejskie mistrzostwa UEFA European Championship to jeden z najważniejszych turniejów futbolowych świata z milionami kibiców. Chyba wszyscy w Kia możemy mówić o ekscytacji z zaangażowania w tak masowej imprezie sportowej, która dla ludzi w wielu krajach świata oznacza zbliżenie do marki Kia i pomoc w zrozumieniu naszych wartości jako producenta samochodów dla osób młodych duchem, niezależnie od wieku.

W ramach umowy Kia otrzymała także prawa do organizowania promocji z biletami na mecze oraz do tworzenia produktów z wykorzystaniem łączonego logo Kia i UEFA. Na stworzonym kilka lat temu przez Kia Motors Polska, popularnym portalu społecznościowym Facebook fanpage Kocham Football (ponad 1 166 000 fanów) prowadzone są konkursy i uruchamiane aplikacje, w których można wygrać bilety na mecze.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!