ŠKODA oficjalnym partnerem Tour de France do 2018 roku

LeadPhoto ŠKODA oficjalnym partnerem Tour de France do 2018 roku
Zaangażowanie w kolarstwo pozostaje fundamentem strategii międzynarodowego sponsoringu ŠKODY. Czeski producent przedłuża udaną współpracę z organizatorami Tour de France na kolejne pięć lat, jako oficjalny partner i dostawca samochodów. Umowa na lata 2014-2018 została podpisana w trakcie salonu genewskiego.
Content

Oprócz wsparcia dla Tour de France, najbardziej znanego wyścigu kolarskiego na świecie, ŠKODA będzie również sponsorem takich imprez jak La Vuelta, w który firma angażuje się od 2011 roku oraz ośmiu innych imprez o charakterze międzynarodowym.

- Poprzez nasz udział w Tour de France oraz innych znanych wyścigach, potwierdzamy nasze zaangażowanie w kolarstwo - mówi Prezes Zarządu ŠKODY, prof. Winfried Vahland.

- ŠKODA planuje w najbliższych latach dalszy rozwój, dzięki zakrojonej na szeroką skalę kampanii nowych modeli. Nasza silna obecność w wyścigach kolarskich wspiera długoterminową i międzynarodową strategię budowania świadomości marki. Co więcej, nasze zaangażowanie w kolarstwo odzwierciedla niemal 119-letnią tradycję firmy. - dodaje Vahland.

To przecież rowery były początkowo podstawą działalności ojców założycieli ŠKODY - Václava Laurina i Václava Klementa w 1895 roku.

- ŠKODA jest silnym i wiarygodnym partnerem międzynarodowych imprez kolarskich od dziesięciu lat. Osobiście uważam, że moja ŠKODA podczas wyścigu jest czymś więcej niż tylko samochodem - to moje biuro i miejsce, gdzie spędzam większość mojego dnia - mówi Christian Prudhomme, dyrektor Amaury Sport Organisation odpowiedzialny za kolarstwo oraz za wyścig Tour de France.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że będziemy kontynuować naszą udaną współpracę z dynamicznie rozwijającą się marką w ciągu najbliższych pięciu lat. - mówi Werner Eichhorn, Członek Zarządu ŠKODY ds. Sprzedaży i Marketingu.

Czeski producent samochodów jest oficjalnym partnerem, oficjalnym dostawcą samochodów oraz sponsorem White Jersey w Tour de France od 2004 roku. - Trzecia największa impreza sportowa na świecie to dla nas wyjątkowa okazja, aby przedstawić markę i modele globalnej publiczności - dodaje Eichhom.

W zeszłym roku około 12 milionów fanów wyścigów rowerowych dopingowało kolarzy na trasie Tour de France, a przed telewizorami kolejne 1,4 miliarda widzów. Każdego roku ponad 200 modeli ŠKODY pokonuje 2,8 miliona kilometrów podczas najważniejszej imprezy rowerowej we Francji. Jest to doskonały test niezawodności, który modele czeskiej firmy zdają celująco.

Obok hokeja na lodzie, kolarstwo jest najważniejszym filarem strategii międzynarodowego sponsoringu ŠKODY. Firma zapewnia wsparcie znaczących imprez rowerowych, a także zachęca do jazdy na rowerze, wspierając takie akcje jak „Bike for Life”, „Ride London” czy „Velothon” w Berlinie.

Zaangażowanie ŠKODY w kolarstwo ma również inne oblicze - firma oferuje rowery i akcesoria rowerowe. Aktualna kolekcja rowerów ŠKODY składa się z dziesięciu unikatowych modeli, dzięki czemu jest bardziej zróżnicowana i atrakcyjna niż kiedykolwiek wcześniej.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!