ŠKODA wzmacnia zaangażowanie w kolarstwie

LeadPhoto ŠKODA wzmacnia zaangażowanie w kolarstwie
Tradycja rowerowa sięga początków historii marki ŠKODA. Rozpoczęli ją założyciele ŠKODY - Václav Laurin i Václav Klement w 1895 roku, od kiedy to produkcja rowerów była podstawą działalności ojców marki. W 2015 roku marka będzie nowym oficjalnym partnerem zielonej koszulki w Tour de France i La Vuelta.
Content

Teraz, po 120 latach działalności, marka ŠKODA po raz kolejny podkreśla swój związek z kolarstwem, zostając nowym, oficjalnym partnerem zielonej koszulki dla najlepszego sprintera w Tour de France i La Vuelta Espana. Wcześniej ŠKODA była sponsorem białej koszulki dla najlepszego młodego zawodnika w Tour de France, ale w wyścigu Vuelta do tej pory nie sponsorowała koszulek. Sponsorując zielone koszulki w obu wyścigach rowerowych, producent samochodów z Czech wzmacnia zaangażowanie w międzynarodowe kolarstwo.

Zaangażowanie w kolarstwo jest podstawą strategii sponsoringowej ŠKODY. Od 2004 roku ŠKODA jest oficjalnym partnerem, oficjalnym dostawcą pojazdów i oficjalnym sponsorem białej koszulki w legendarnym wyścigu Tour de France, od 2011 roku sponsorem hiszpańskiego La Vuelta. Ponadto firma sponsoruje osiem innych międzynarodowych wyścigów rowerowych w ramach umów ASO. ŠKODA wspiera również jazdę na rowerze na mniej komercyjnych poziomach. Sponsoruje m.in. czeski „Bike for Life”, „Ride London” i „Velothon” w Berlinie.

W Polsce, marka ŠKODA chcąc wspierać coraz większą grupę kolarzy i fanów dwóch kółek, stworzyła stronę www.skoda-rowery.pl, na której nie tylko doradza pasjonatom w doskonaleniu jazdy, ale udziela też wskazówek w doborze odpowiedniego wyposażenia. Dodatkowo, w bieżącym roku ŠKODA będzie sponsorem eventów rowerowych: ŠKODA Velo Toruń (17 maja) oraz Solid Logistics ŠKODA Poznań Bike Challenge, który odbędzie się 13 września. W obu wyścigach najdłuższa trasa ma dystans 120 km, nawiązujący do rocznicy 120 lat marki.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!