Wyrazem tej filozofii był zaprezentowany 1 stycznia 2003 roku w nowym domu Rolls-Royce’a w Goodwood w Anglii, pierwszy model Phantoma siódmej generacji. Znawcy luksusu oraz najlepsi dziennikarze z całego świata zachwycili się wyrazistością i niezwykłą elegancją tego synonimu prawdziwego luksusu naszych czasów. W taki sposób marka Rolls-Royce po raz kolejny potwierdziła, że zasługuje na miano legendarnego producenta „najlepszego samochodu na świecie”.
Cztery lata później, w 2007 roku, model Phantom Drophead Coupé po raz kolejny zmienił wyobrażenia o luksusowym kabriolecie. Jego godnym następcą jest wprowadzony w 2016 roku jedyny w swoim rodzaju Rolls-Royce Dawn.
W 2008 roku swoją premierę rynkową miał Phantom Coupé, uznawany za najrzadszy i wzbudzający największe pożądanie sportowy model Continental Grand Tourer wszech czasów. Jego godnym następcą stał się Wraith, który w 2013 roku zyskał miano idealnego samochodu sportowego dla dżentelmena.
Teraz marka otwiera nowy rozdział w swojej historii. Jej nowy etap wyznaczają superluksusowa limuzyna Phantom ósmej generacji oraz jej nowatorska, wykonana z aluminium konstrukcja, która będzie stosowana we wszystkich wprowadzanych w przyszłości na rynek modelach Rolls-Royce'a.
Nadszedł czas pożegnania z modelami Phantom Drophead Coupé i Phantom Coupé. Moment ten uświetni niezwykła kolekcja Bespoke Collection stworzona wyłącznie w jednym celu - aby po raz kolejny zredefiniować standardy luksusu.
Limitowana kolekcja Phantom Zenith, w skład w której wchodzą ostatnie, jakie kiedykolwiek powstaną wersje modeli Phantom Drophead Coupé i Phantom Coupé, stanie sie obiektem pożądania każdego kolekcjonera. Każdy z wchodzących w jej skład 50 samochodów został już zarezerwowany przez klientów. Osoby te mają świadomość, że liczba egzemplarzy modeli Phantom Zenith nigdy się nie zwiększy, a cena nigdy nie spadnie...
Źródło: Rolls-Royce, informacja prasowa / Mototarget.pl