Koncepcyjny van od Citroena

LeadPhoto Koncepcyjny van od Citroena
Z okazji 54. edycji Salonu samochodów rekreacyjnych VDL Citroen zaprezentuje na swoim stoisku model SpaceTourer The Citroenist Concept. Francuski producent przedstawia auto jako wielofunkcyjnego, nowoczesnego koncepcyjnego vana wyposażonego w mobilne technologie. Samochód ma czarno-białą kolorystykę nadwozia i wnętrza kabiny z akcentami w kolorze czerwonym Martone, który podkreśla boczną linię nadwozia, opony i oparcia siedzeń.
Content

Nowoczesne wyposażenie
Citoren podkreśla, żę SpaceTourer The Citroenist Concept jest w całości wyposażony z myślą o zapewnieniu użytkownikom pełnej swobody na co dzień z zachowaniem dostępu do mobilnych technologii. Koncepcyjny kamper dysponuje specjalnym wyposażeniem wnętrza (z podnoszonym dachem) opracowanym przez europejskiego wykonawcę zabudów. Składają się na nie kuszetki dla 2 dorosłych osób, miejsce na rowery z zamontowanymi w podłodze szynami mocującymi oraz praktyczny, modułowy mebel multimedialny obejmujący biuro online i ekran TV.

Napęd 4x4
Van ma ponadto podwyższone zawieszenie i napęd na cztery koła, wykonane przez firmę partnerską Automobiles Dangel, które zwiększają jego możliwości jazdy po bezdrożach z zachowaniem komfortu podróżowania. Samochód wyposażono w Silnik BlueHDi 150 KM S&S z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów.

Razem z rowerem
Koncepcyjny SpaceTourer może być wyposażony w unikatowy rower „Rider The Citroenist by Martone”, zaprojektowany we współpracy partnerskiej z firmą Martone. Rower ten, utrzymany w tej samej konwencji stylistycznej co samochód, jest dostępny w sprzedaży online na stronie www.lifestyle.citroen.com za cenę 950 euro.

Citroen znajduje się na drugiej pozycji w rankingu marek motoryzacyjnych najchętniej wybieranych przez fanów kamperów. Na koniec czerwca 2019 roku producent miał ponad 11,7% udziałów w europejskim rynku aut tego typu (+1,7 p.) i odnotował ponad 29-procentowy wzrost liczby zarejestrowanych samochodów na czterech głównych europejskich rynkach: w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii i Włoszech. O dynamicznym rozwoju Citroëna w tym segmencie świadczą dwa modele przystosowane do tego typu zabudowy: SpaceTourer i Jumper. To im marka zawdzięcza rozwój na tym rynku i wzrost sprzedaży odpowiednio o 68% i 4% w pierwszej połowie 2019 roku w porównaniu do pierwszej połowy 2018 r.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!