Konkurs Audi - Digital Customer Experience, rozstrzygnięty

LeadPhoto Konkurs Audi - Digital Customer Experience, rozstrzygnięty
W grudniu 2016 r. Audi, wraz z firmą Business Link Poland, zainicjowało konkurs Digital Customer Experience, skierowany do przedstawicieli polskich firm i startup’ów, które dysponują pomysłami lub rozwiązaniami możliwymi do wdrożenia we współpracy z marką Audi. Celem konkursu było wyszukanie i wsparcie innowacyjnych polskich rozwiązań z obszaru digital, które mogą poprawić doświadczenia konsumenta we wszystkich punktach styku z marką. Konkurs został rozstrzygnięty 9 lutego 2017 r. Nagrodę główną otrzymał Ross Knap za projekt CallPage.
Content

Konkurs Digital Customer Experience rozpisany został w ramach szerszego projektu Audi Digital Innovation. Firmy mogły zgłaszać swoje propozycje w ramach trzech obszarów: Real-time Customer Service – szybsza i lepiej dopasowana do oczekiwań obsługa klientów, Digital Customer Care – dodatkowa opieka nad klientem z wykorzystaniem możliwości Internetu, User Experience – rozwiązania polepszające doświadczenia konsumenta z produktem i usługą oraz rozwiązania z obszaru komunikacji umożliwiające dialog z konsumentem i dające marce świadomość jego potrzeb.

Główną nagrodę, czyli możliwości wdrożenia projektu we współpracy z marką Audi, otrzymał Ross Knap za projekt CallPage.

To dla nas ogromny zaszczyt i wyróżnienie. Znalezienie się w finale konkursu z tak znakomitymi rywalami uświadomiło nam jak jeszcze dużo pracy przed nami. – komentuje Ross Knap. Tworząc CallPage, myśleliśmy o klientach Audi i ich potrzebach. Naszym celem było zoptymalizowanie dotychczasowych rozwiązań w obsłudze klienta. Chcemy poprawić jakość kontaktu z klientem marki Audi, dzięki skróceniu czasu oczekiwania na rozmowę do 28 sekund. To naprawdę da się zrobić i nasz zespół będzie do tego dążył.

Digital customer experience to branża, która rozwija się bardzo dynamicznie. Dzięki nowoczesnym technologiom firmy otrzymują coraz bardziej zaawansowane możliwości badania i odpowiadania na potrzeby swoich klientów. Współpraca ze startupami znacznie zwiększa szanse wdrożenia takich innowacji.

Digital Customer Experience, czyli rozwój i polepszanie doświadczeń konsumenta z marką, jest dla Audi jednym z najważniejszych obszarów rozwoju – powiedział Wojciech Usak, dyrektor marketingu Audi. Zdajemy sobie sprawę, że technologie i internet, to właśnie ten pierwszy punkt styku klienta z marką. Chcemy, aby dla naszych klientów to doświadczenie było jak najlepsze, stąd też poszukujemy niestandardowych, innowacyjnych rozwiązań m.in. współpracując ze startupami. CallPage przekonał nas swoją prostotą, a jednocześnie możliwością optymalnego dostosowania go do wymagań naszych klientów. Daje nam rozwiązanie, które nie tylko poprawi jakość kontaktu z naszymi klientami, ale też skróci czas na niego potrzebny. Bardzo się cieszymy na tę współpracę.

Audi Digital Innovation to autorski program Audi oraz Business Link Poland skierowany do startupów i firm na późniejszym etapie rozwoju. W pierwszym etapie konkursu, Kapituła Konkursowa wybrała pięć projektów z najwyższymi ocenami od wszystkich jej członków. One zostały zaproszone do finału. W finale konkursu znalazły się firmy: Appchance, AudiCollect, CallPage, Uxeria.com i Salesbook Witchcraft Studios. Podczas wydarzenia podsumowującego zmagania pt. Business Mixer, finaliści mieli możliwość 3-minutowej prezentacji przed członkami Kapituły Konkursu, która w głosowaniu wybrała ostatecznego zwycięzcę.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!