Zajmujący ponad 1600 m2 całkowitej powierzchni „Milano Fashion Apartment" jest miejscem wyjątkowym, oferującym ponad 50 tysięcy książek i publikacji, elementów designu, akcesoriów i produktów ze świata mody. To bardzo ważny punkt odniesienia dla projektantów, stylistów i studentów wzornictwa pochodzących ze wszystkich stron świata oraz miejsce spotkań profesjonalistów takich, jak wydawcy, branżyści i dziennikarze piszący o modzie.
W ten sposób Lancia znalazła swój idealny „dom" w ścisłym centrum Mediolanu, gdzie może spotykać swoją docelową grupę klientów, wychwytując nowe trendy i oczekiwania konsumenckie, które powstają i ewoluują właśnie w wielkich metropoliach. A to w celu, by nadal oferować samochody o unikalnym charakterze, odzwierciedlające indywidualny styl użytkownika, tak jak „robi to" ikona marki - Lancia Ypsilon, prawdziwa „fashion city car" z gamy Lancia.
Lancia uznawana jest za synonim stylu, elegancji oraz wyszukanego designu, ale i jednocześnie pełnego poszanowania dla środowiska. Marka od zawsze była promotorem innowacyjnych projektów komunikacji, mających na celu poznanie gustu i oczekiwań Klientów, uważnych na trendy mody i poszukiwanie zaskakujących produktów. Świetnym tego dowodem jest inicjatywa „Taste of The city", fascynująca interaktywna podróż na pokładzie Lancii Ypsilon w towarzystwie trojga „tropicieli trendów" do najciekawszych europejskich stolic, by poznać najnowsze nurty w świecie designu, mody i kulinarnych rozkoszy.
Dodatkowo, Lancia jest pierwszą marką samochodową wydającą internetowy magazyn poświęcony w całości wyławianiu talentów w świecie mody, designu, fotografii, sztuki i architektury: w 2010 roku powstał LanciaTrendVisions.com, międzynarodowy magazyn Lancii, który selekcjonuje, promuje i jako pierwszy publikuje prace doświadczalne młodych, kreatywnych talentów pochodzących z całego świata. To witryna, która może być traktowana jak prawdziwe „laboratorium badawcze" pokazujące najnowsze kierunki.
Dzięki „Lancia Fashion Apartment", marka Lancia staje się niewidzialną nicią, która łączy mobilność, kulturę i lifestyle, dzieląc z nimi wspólne poszukiwanie stylu i funkcjonalności.