Lexus nie przestaje zachwycać
Nagrodę Best Customer Service przyznał brytyjski Carbuyer, zajmujący się ocenianiem samochodów, a także doradztwem zakupowym. Jak podkreślili przedstawiciele serwisu „klienci doceniają Lexusa zarówno za najwyższy poziom obsługi podczas zakupu auta, jak i potem”.
Redakcja serwisu Carbuyer podkreśliła ponadto, że wcześniej w tym roku aż trzy samochody Lexusa znalazły się na liście Top 10 Best Cars to Own, stworzonej w ramach badania Driver Power 2019 i wskazującej auta, które najlepiej posiadać w Wielkiej Brytanii. Drugie miejsce zajął sedan Lexus IS, na piątej lokacie znalazł się SUV RX, a w najlepszej dziesiątce zmieściła się także limuzyna GS, której przypadło dziewiąte miejsce. Łącznie w tegorocznej odsłonie badania Driver Power Lexus wygrał albo znalazł się na czołowych miejscach w sześciu z dziewięciu kategorii stworzonych dla marek motoryzacyjnych, zdecydowanie wyprzedzając w ten sposób innych producentów.
Lexus od początku przykładał dużą wagę do wsparcia po sprzedaży samochodu. Kiedy na samym początku istnienia firmy z powodu usterek światła stopu i tempomatu odebrano od klientów partię 8 tysięcy egzemplarzy modelu LS 400, auta powróciły bezpośrednio do ich domów z usuniętymi problemami, pełnym bakiem i prezentem dla właściciela.
Toyota Corolla najlepszym wyborem dla flot
Carbuyer przyznał także nagrody konkretnym modelom samochodów. Wśród nich znalazła się Corolla Touring Sports Hybrid siostrzanej dla Lexusa Toyoty. Samochód zwyciężył w kategorii Best Company Car. Zdaniem jurorów hybrydowa Toyota świetnie sprawdza się jako auto służbowe za sprawą połączenia eleganckiego i praktycznego nadwozia z napędem hybrydowym. Wpływ na werdykt miały również niskie koszty utrzymania samochodu.
To kolejne wyróżnienie dla hybrydowej Toyoty, bowiem wcześniej marka zwyciężyła we wspomnianym rankingu Driver Power 2019 - Top 10 Best Cars to Own. Pierwsze miejsce w zestawieniu przypadło Toyocie Prius.