Linda Jackson otrzymała nagrodę Marisy Bellisario

LeadPhoto Linda Jackson otrzymała nagrodę Marisy Bellisario
16 czerwca Linda Jackson, dyrektor generalna marki Citroën, otrzymała w Rzymie prestiżową nagrodę Mela d'Oro (Złote Jabłko), ufundowaną przez Fundację Marisy Bellisario. Nagroda jest przyznawana kobietom, które wyróżniły się w swojej branży, w zarządzaniu, nauce i życiu społecznym zarówno na szczeblu krajowym jak i na arenie międzynarodowej.
Content

Jury 29. edycji Nagrody Marisy Bellisario „Donne ad Alta Quota”(Kobiety na Szczycie) przyznało prestiżowe „Mela d′Oro” (Złote Jabłko) Lindzie Jackson, dyrektor generalnej marki Citroën, w uznaniu dla wzorowej kariery zawodowej i doświadczenia w zakresie zarządzania. Droga zawodowa i osiągnięcia Lindy Jackson mogą być wzorem kompetencji, determinacji i silnej woli. Zasługują na nagrodę i warto je wskazać jako przykład do naśladowania przyszłym pokoleniom.

Dyrektor generalna Citroëna odebrała nagrodę z rąk Bianki Carretto, dziennikarki Corrieredella Sera. Podczas uroczystości wręczenia nagród, która odbyła się 16 czerwca w Rzymie, w obecności Pietra Grasso, przewodniczącego włoskiego Senatu, Linda Jackson oświadczyła: Pragnę podziękować Fundacji Marisa Bellisario za nagrodę. Mela d′Oro świadczy o rosnącym znaczeniu kobiet, które pełnią obecnie odpowiedzialne funkcje, do niedawna zarezerwowane wyłącznie dla mężczyzn, zwłaszcza w branży motoryzacyjnej. Podzielam pragnienia Marisy Bellisario, która zachęca młode kobiety, aby miały większą wiarę w swoje umiejętności i nie bały się mierzyć wysoko.

Linda Jackson jest absolwentką Uniwersytetu w Warwick w Wielkiej Brytanii, na którym uzyskała tytuł magistra z zarządzania w biznesie. Swoją karierę w sektorze motoryzacyjnym rozpoczęła w 1977 roku w firmie MG Rover Europe. Przez trzy lata zajmowała stanowisko dyrektora generalnego na Francję. W 2005 roku przeszła do Citroëna jako dyrektor finansowy marki brytyjskiego oddziału. Pięć lat później została dyrektorem generalnym marki na Wielką Brytanię i Irlandię. Od 1 czerwca 2014 roku piastuje funkcję dyrektora generalnego Citroëna.

Pod jej kierownictwem francuska marka przeszła odnowę. Wniosła powiew świeżości wraz z modelami o niepowtarzalnej stylistyce, ukierunkowanymi na zapewnienie użytkownikom komfortu dzięki nowym technologiom, takimi jak C4 Cactus, nowy C3 oraz nowy kompaktowy SUV C3 Aircross, który pojawi się już wkrótce. Dzięki Lindzie Jackson hasło „Be different, feel good” jest gwarancją, że każda podróż samochodem marki stanie się chwilą prawdziwej przyjemności.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!