Marka Jeep świętuje 75. urodziny

LeadPhoto Marka Jeep świętuje 75. urodziny
Marka Jeep prezentuje swoje dziedzictwo off-road, otwierając w Wielkiej Brytanii pierwszy na świecie salon dealerski pop-up, do którego można dotrzeć jedynie samochodami 4x4. Stoisko zaprojektowane dla uczczenia 75. rocznicy powstania tej marki SUV-ów, umieszczono w zatoce Robin Hooda w North Yorkshire.
Content

Ważący trzy i pół tony mobilny showroom, w którym prezentowana jest gama modeli z serii 75th Anniversary, został zaholowany na wybrzeże North York Moors przez Jeepa Grand Cherokee. Mimo, że niewielu mogłoby się spodziewać punktu handlowego w tak odległym miejscu, na turystów i spacerowiczów czeka na stoisku ciepłe powitanie. 75-letnia amerykańska marka SUV-ów cieszy się dobrą opinią, a inicjatywa stworzenia pierwszego na świecie stoiska dealerskiego pop-up, do którego można dotrzeć jedynie samochodami 4x4 ma być potwierdzeniem hasła marki Jeep: „Jedź, dokąd chcesz i rób, co Ci się podoba".

Dostępna w salonach Jeep w całym regionie EMEA gama „75th Anniversary" obejmuje limitowane edycje modeli Grand Cherokee, Cherokee, Renegade i Wrangler. Każdy z tych modeli wyróżnia się nowym kolorem nadwozia z emblematem „75th Anniversary", brązowym wykończeniem kół, brązowymi i pomarańczowymi wykończeniami detali nadwozia i wnętrzem z fotelami z wytłoczonym logo „75th Anniversary".

W 2016 roku marka Jeep obchodzi 75. rocznicę swojego powstania, świętując ją poprzez różne imprezy organizowane w regionie EMEA. Ponadto na wszystkich rynkach odbywają się imprezy, w których uczestniczą właściciele i pasjonaci marki szukający ducha przygody.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich opcji portalu!!